Zona 51 și tehnologia extraterestră

by Zona 51 a fost creată în anul 1955, de către CIA, pentru a testa cele mai secrete proiecte ale SUA. La suprafață, Zona 51 are piste de decolare și 25 de hangare. Conform declarațiilor unor foști angajați, recrutarea personalului se face în cel mai secret mod. Fiecare angajat primește […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Zona 51 a fost creată în anul 1955, de către CIA, pentru a testa cele mai secrete proiecte ale SUA. La suprafață, Zona 51 are piste de decolare și 25 de hangare.

Conform declarațiilor unor foști angajați, recrutarea personalului se face în cel mai secret mod. Fiecare angajat primește un cod. Baza este construită pe un lac secat, înconjurată de munți.

Militarii locuiesc în caravane, unde nu au acces la radio și canale TV. În cursul reuniunilor, militarii nu au voie să aibă la ei hârtie și pix, totul se memorează.

Primul proiect care s-a derulat în această bază s-a numit Aquatone. Militarii nu aveau multe detalii. Știau că vor zbura la înaltă altitudine, motiv pentru care au primit combinezoane de protecție.

La o altitudine mai mare de 50000 de picioare sângele, așa cum spun piloții, sângele începe să fiarbă și în caz de depresurizare, combinezoanele le salvează viața.

În cadrul acestui proiect a fost construit avionul de spionaj, U2, care putea să zboare la o altitudine de 70000 de picioare. Oficial, avionul era utilizat în cercetarea meteorologică.

Se spune că de multe ori acest avion a fost confundat cu un OZN. Militarii care participau la astfel de zboruri nu aveau voie să aducă la cunoștința familiilor lor acest lucru.

În anul 1963, un pilot s-a catapultat pentru că avionul luase foc. Pilotul a fost adus la bază și supus unei ședințe de hipnoză pentru a se înțelege ce s-a întâmplat. Ședința de hipnoză nu a reușit și pilotului i-a fost injectat pentothal, utilizat în anesteziile medicale.

În Zona 51, în perioada 1955-1968, au avut loc mai multe teste nucleare. În anul 1958, începe construcția avionului OXCART, care putea să zboare la 100000 de picioare altitudine. Era cvasidetectabil de radare.
Multe din operațiunile de spionaj din URSS, americanii le-au efectuat cu acest avion. Era un avion furtiv, adică avea posibilitatea de a zbura fără să fie detectat de radare și putea avea viteza unei rachete. Era construit din titan.

Când piloții au văzut acest avion au crezut că au de-a face cu un OZN. Zona 51 era observată de sateliții URSS-ului. La ora când satelitul survola zona, orice activitate era oprită.

Piloții de linie și pasagerii care observau un avion OXCART, erau obligați de către agenții FBI să dea o declarație că nu vor da informații în acest sens.

Se spune că astronauții misiunilor Apollo s-au antrenat și pe acest tip de avion. Multe ipoteze au fost avansate cu privire la tehnologia acestui avion. Este de origine umană sau extraterestră?

Aceste întrebări au apărut în rândul unor specialiști care cunoscând nivelul tehnologiei americane, la nivelul anului 1958, sunt sceptici în ceea ce privește construcția unui avion cu asemenea performanțe.

Se susține ideea că avioanele furtiv au fost create în baza tehnologiei extraterestre, dobândite de americani în baza unor concesii pe care le-au făcut acestor civilizații.

SURSE

  1. http://www.efemeride.ro/zona-51-avioanele-furtiv-si-tehnologia-extraterestra

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro