ONG-urile lui George Soros ataca publicatiile si ONG-urile nationaliste din Romania!

by ONG-urile lui George Soros din Romania, care aplica politica coloniana asupra Romaniei, asa cum doresc globalistii SUA-UE, acum si-au pus “tunurile” pe publicatiile si ONG-urile nationaliste, care spun adevarul despre SUA-UE-NATO-ONU si mizeriile pe care le propaga aceste entitati ale mult doritului Guvern Mondial. Dupa ce au incercat, fara […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

ONG-urile lui George Soros din Romania, care aplica politica coloniana asupra Romaniei, asa cum doresc globalistii SUA-UE, acum si-au pus “tunurile” pe publicatiile si ONG-urile nationaliste, care spun adevarul despre SUA-UE-NATO-ONU si mizeriile pe care le propaga aceste entitati ale mult doritului Guvern Mondial.

Dupa ce au incercat, fara succes, sa impuna Agenda LGBT (lesbiene, gay, bisexuali si transexuali) in Romania prin intermediul agentului cel mai credincios, Remus Cernea, acum, acesti indivizi au inceput sa intocmeasca liste cu “site-urile suspecte” sau “site-urile mincinoase” si invita si pe alte persoane sa contribuie la actualizarea acelei liste.

Presa din Romania manipuleaza

Totul a pornit de la tragedia din clubul Colectiv unde au murit, pana in prezent, 54 de persoane, iar alti zeci de raniti se afla internati la spital. Ceea ce i-au deranjat atat de mult pe acesti indivizi obscuri, dar vocali din asa-zisa “Societate Civila”, a fost tocmai “Teoriile Conspiratiei” cu privire la incidentul din acel club, in consecinta ca, ar fi fost vorba de o crima cu premeditare.

Asta n-o spun doar conspirationistii clasici, ci chiar si alte persoane care nu sunt fani ai acestor subiecte considerate a fi “tabu”. Ceea ce i-au deranjat pe multi au fost tocmai anumite articole publicate cu privire la faptul ca, autoritatile ar ascunde numarul real al mortilor.

Aceste site-uri au scris ca, anumite persoane din sistemul medical (medici, asistente, martori oculari si chiar victime) ar fi afirmat, sub rezerva anonimatului ca, ar fi murit, de fapt, 64 de persoane, nu cat spusese ei la inceput, 20.

Vedem ca, la aproape doua saptamani de la tragedie, cifra persoanelor declarate moarte a ajuns la 54!!! Intrebarea este: cand se vor opri decesele ? Nimeni nu stie sa raspunda la asta, exista riscul sa se ajunga chiar la cifra 64, atat de contestata si care a creat un val de enervare printre Soros-isti.

In continuare, va prezentam lista creata de acesti indivizi cu publicatiile si ONG-urile nationaliste pe care ei le considera “toxice”:

Soros vs nationalisti 1 Soros vs nationalisti 2 Soros vs nationalisti 3 Soros vs nationalisti 4 Soros vs nationalisti 5 Soros vs nationalisti 6 Soros vs nationalisti 7

In continuare, citez un articol de pe publicatia Great News:

“O serie de utilizatori de Facebook au alcătuit liste cu siteuri de evitat, deoarece folosesc tragedia produsă în clubul Colectiv din București pentru a manipula sau pentru a înregistra trafic (și, implicit, venituri) cu orice preț.

Articolele în care clubul Colectiv este prezentat ca „locaș al satanismului”, iar rockul drept o amenințare la adresa BOR și a întregii spiritualități ortodoxe au invadat spațiul online în zilele care au urmat incendiului. Totodată, au existat speculații potrivit cărora, la consultările de la Cotroceni, ar fi participat oameni trimiși de celebrul miliardar american George Soros, notează HotNews. Și, desigur, au apărut și teorii ale conspirației potrivit cărora americanii ar fi de vină pentru toate cele întâmplate în ultimele zile.

Într-un efort de a izola aceste siteuri, mai mulți utilizatori de Facebook – unii din ei jurnaliști și experți în comunicare – au alcătuit liste de siteuri „de evitat”. În marea lor majoritatea, sunt siteuri în care conținutul nu este asumat (autorii folosesc pseudonime pentru a publica pe site), ori este exagerat voit în intenția de a stârni interes.

Jurnalistul Lucian Mândruță a publicat o listă de siteuri care fie reprezintă interese ascunse, fie folosesc tragedia pentru trafic, fără a ține cont de deontologia profesiei de jurnalist.

Siteurile alese de expertul în comunicare sunt:

expunere.com
nationalisti.ro
fluierul.ro
vremuritulburi.com
cocoon.ro
searchnewsglobal.wordpress.com
efemeride.ro
infocivic.ro

„Acestea nu sunt doar articole online. Acestea sunt gloanțe într-un război al propagandei. În care te vor soldat. Când dai click, dai încredere! Ai grijă cui”, transmite Lucian Mândruță cu ajutorul unui material video.

Un alt utilizator Facebook, Tudor-Ioan Turcu, a alcătuit o lista chiar mai amplă de siteuri care, potrivit opiniei sale, dezinformează, cu diferite scopuri. Mai jos este preluarea postării sale de pe Facebook, cu siteurile și câteva cuvinte despre fiecare:

1. cocoon.ro – cu motto-ul superb „Conspirații îndeplinite”;
2. fluierul.ro – un nume de tradiție, mai ales în biserică;
3. nedreptate.net – cu și despre dezvăluiri;
4. expunere.com – cu expuneri, firește;
5. descrieri.ro – cu drame;
6. cunoastelumea.ro – cu prostii, era clar din nume;
7. activenews.ro – cu multă compasiune de la Răsărit;
8. cyd.ro – cu mult Arsenie Boca;
9. aflasitu . ro – într-un cuvânt, ȘOCANT;
10. infoalert.ro – zodii, dragoste și ruși, cu DOVEZI;
11. social-media-romania.eu – „Sângele Dacilor Strigă prin Noi”;
12. efemeride.ro – un titlu spune că „Au fost descoperite lucruri misterioase care adâncesc misterul piramidelor din Egipt”;
13. nationaliști.ro – au același motto ca SRI, Patria a priori;
14. nasul.tv – o fi televiziunea liberă, dar site-ul e de trepanați;
15. searchnewsglobal.wordpress.com – e practic un blog, dar nu pot ignora titluri ca RĂZBOIUL CU BISERICA AL SCLAVILOR FERICIȚI. Tinerii revoluționari cu voie de la “sistem”;
16. nuv.ro – care titrează INCIDENTE la protestele de ieri, cu o poza din 2012;
17. lovendal.ro – „Cel mai bun site de secrete din România”;
18. ziaristionline.ro – care într-un articol conspirativ despre Colectiv citează „un observator atent”, numit Info Pescuit, care comentase pe Youtube;
19. yno.ro – mizerii de tipul „Prietenii patronilor din Colectiv au fost avertizați să plece cu 10 minute înainte de tragedie”
20. caplimpede.ro – au mixuri new age de cea mai bună calitate, cum ar fi „Care erau zodiile apostolilor lui Iisus!? legătura găsită de astrologi despre personalitatea fiecăruia!”

Cea mai proastă „piesă de teatru”, la Kanal D

Și televiziunile au pus la cale adevărate opere de jurnalism păgubos, arată vice.com. Cel mai monstruos exemplu este cel de la Kanal D, unde doi prezentatori, Mădălin Ionescu și Adelina Pestrițu, au încercat să reconstituie o scenă „de familie” dinaintea dramei din Colectiv. Mădălin Ionescu joacă rolul copilului rocker, iar Adelina – al mamei copilului.

Dialogul nu are nevoie de alte comentarii:

Mădălin Ionescu: Plec, mamă, mă duc în club!

Adelina Pestrițu: Ai bani?

Mădălin: Mi-ajung!

Adelina: Mai ia d-aici! Dar de ce te duci așa de târziu?

Mădălin: Cântă trupa mea preferată!

Adelina: Ce cântă?

Mădălin: „Azi e ziua în care am să mor.”

Adelina: Atunci nu te duce!

Mădălin: Lasă prostiile, mamă! Ești demodată!

Adelina: Ai grijă, mamă!”[2]

Hotnews.ro, Lucian Mandruta si Moise Guran – agentii lui George Soros care au intocmita lista site-urilor “periculoase”

Trebuie precizat ca artizanii acestei liste mincinoase au fost nimeni altii decat propagandistii SUA-UE, Hotnews.ro (supranumiti “basistii”), Lucian Mandruta si Moise Guran, membri de baza ai asa-zisei “Societati Civile”:

“Valul de dezinformari, minciuni si interpretari in cheie mistica si alte aberatii ce s-au raspandit in retelele sociale dupa dezastrul de la Colectiv i-a determinat in ultimele zile pe multi oameni sa faca liste cu site-uri “de stiri” pe care le considera dubioase.

Ei ii indeamna pe prietenii lor sa nu mai distribuie materiale de pe asemenea site-uri, unele pline de continut “de pe alta lume”, altele – unde texte copiate pur si simplu de pe principalele site-uri de stiri, pentru a da impresia de seriozitate, sunt publicate alaturi de mesaje antiamericane si opinii in care se regasesc marile teme ale propagandei ruse.

Clubul Colectiv prezentat drept “locas al satanismului”. Rockul ca amenintare nu doar la adresa BOR, ci a intregii spiritualitati ortodoxe. Conspiratii in care americanii ar fi de vina pentru tot ce s-a intamplat in ultimele zile. Acuzatii ca Soros si-ar fi trimis oamenii la consultarile de la Cotroceni.

Teoriile antiamericane exprimate de Traian Basescu la B1 TV. Toate au circulat masiv, in ultima saptamana, pe Facebook, distribuite de oameni printre picaturile de informatii despre ce se intampla in spitale si in Piata Universitatii, printre apelurile la ajutor si printre share-urile cu senzationalul tabloid al emisiunilor de tip WOWbiz.

Multi utilizatori de Facebook – unii dintre ei jurnalisti, altii oameni de comunicare – au inceput sa isi avertizeze prietenii sa verifice sursa informatiilor pe care le distribuie si sa ii indemne sa ocoleasca site-uri neasumate, site-uri extremiste, de propaganda sau care prezinta conspiratii universale.

Totul, intr-un moment cand pentru presa este si asa extrem de dificil sa trieze si sa verifice informatia relevanta, iar unele siteuri de stiri, interesate de audienta, publica la randul lor comentariile si dezinformarile de pe site-uri obscure.”[3]

Publicatiile si ONG-urile nationaliste din Romania se autofinanteaza din publicitate

Una dintre minciunile universale pe care acesti indivizi le propaga despre noi, este aceea conform careia “noi suntem platiti de rusi”. De cine altcineva ? Daca nu se bagau si rusii in aceasta ecuatie, ar fi fostul totul plictisitor, nu-i asa ? Ne asteptam sa se spun ca, de fapt, “rusii sunt de vina pentru cele intamplate la Clubul Colectiv”. N-ar trebui sa ne uimeasca starea patologica a acestor indivizi.

Hotnews – o publicatie cladita pe furt, minciuna si dezinformare

“Aminteam acum câteva zile despre obiceiurile mai noi din online-ul românesc de a se prelua (a se citi copia) de către diverse site-uri a producţiilor unor televiziuni ce investesc masiv în producerea conţinutului.

Dădeam atunci şi exemplul site-ului Hotnews.ro, care nu s-a sfiit să preia masiv exclusivităţile, anchetele, materialele difuzate de B1 TV, dar şi de alte televiziuni. S-a ajuns până acolo încât preluările să fie făcute inclusiv din prognoza meteo, iar citarea sursei să fie ori eludată, ori făcută total nevizibil şi neprofesionist. (Detalii AICI)

Cum profită Hotnews de munca televiziunilor

Iată că în ciuda acestor semnalări, Hotnews continuă să profite din plin de munca altor colegi. Nu mai devreme de duminică, atunci când B1 TV a difuzat un interviu în exclusivitate cu Elena Udrea, Hotnews nu s-a sfiit să preia practic transcriptul emisiunii, într-un material exhaustiv în care B1 TV nu e amintit decât o singură dată! Materialul Hotnews e pigmentat din plin chiar şi cu materiale video. În ritmul acesta ne putem gândi că în viitorul apropiat cei de la Hotnews se vor lăuda practic în mod direct cu exclusivităţile altora!

Le reamintim celor de la Hotnews  că o televiziune consumă zilnic resurse foarte mari, umane şi financiare, pentru a putea să-şi informeze telespectatorii. Este vorba atât de reporterii aflaţi pe teren, de multe ori în condiţii de vreme nepreielnică, cât şi de costurile date de sateliţi, echipamentul tehnic specific, mijloace de tranport, studiouri tv etc. etc. De toate aceste investiţii Hotnews profită din plin, având nevoie doar de un singur om care stă în faţa televizorului şi face transcriptul exclusivităţilor altora…


Furtul Hotnews în online, o practică veche şi obişnuită

Practica furtului de ştiri nu este deloc noua la Hotnews.ro, site-ul fiind cunoscut în online drept “HOŢ-News”. Chiar zilele trecute bloggerul Vali Petcu, mai cunoscut în online drept Zoso, amintea în articolul intitulat sugestiv “Aştept de zece ani asta: Hotnews se plâng că sunt furaţi” că “Dan Tapalaga scrie pentru Hotnews de pe vremea când chiar furau tot. Nu un pic, nu un colț de pâine, tot! (…)El își lua salariul de editorialist din ce furau alții și puneau pe site. Deci, a te plânge că îți e furată muncă e un pic stupid. Oricine face azi un site și fură absolut toate știrile hotnews și le publică la ei vor avea legitimitate, iar Hotnews nu au voie să zică nici pâs.”

Zoso face referire şi la celebrul scandal în care Hotnews a fost prins furând de la Mediafax, acesta ajungând atât de notoriu, încât apare chiar şi pe Wikipedia la “Controverse” în prezentarea site-ului Hotnews.

Atunci, Cristian Pantazi, redactor şef la Hotnews până în ziua de azi, minţea cu bună ştiinţă susţinând că Hotnews are abonament la toate agenţiile de presă, când de fapt oamenii de acolo aveau aces prin intermediari la un cont al Mediafax, de unde furau ştiri.

Iată ce scria la acea dată Zoso.ro: “Hotnews este un business clădit pe furt. Furt de la gsp, de la tvr, de la mediafax, de la kanal d, de la the onion, de la andronic, de la antena2… şi asta numai în ultimul an.”

Hotnews îşi foloseşte proprii cititori pentru a manipula

Exemplele despre cum fură Hotnews în online sunt multiple şi sunt toate premizele ca acest site să nu se oprească din aceste practici. În acelaşi timp, nu pierde nici o ocazie de a manipula, modelând realitatea după cum o cer interesele personale.

Astfel, după ce Hotnews a acuzat total nefondat B1 TV în cazul preţurilor din hypermarketuri, atac ce urmărea ca interes propriile interese de afaceri, chiar cititorii lor i-au criticat aspru, susţinând că ideile prezentate de Cristian Pantazi şi Dan Tapalaga în acest caz sunt false (Detalii AICI). Dacă în acel moment Hotnews a susţinut că nu contează părerea propriilor cititori, Dan Tapalaga susţinând ulterior că aceştia ar fi postaci, într-un alt caz, redactorul-şef Cristian Pantazi apelează la comentarii pentru a ilustra “adevărul” unui alt editorial!

HOTNEWS ÎŞI FACE PROPRII CITITORI “POSTACI”


HOTNEWS ÎŞI LAUDĂ PROPRII CITITORI


Dorind să înfiereze o iniţiativă de închidere a supermarketurilor duminica, Pantazi îşi îndeamnă acum cititorii să urmărească ce spune lumea în comentarii! Cu alte cuvinte, când ne dau dreptate, cititorii sunt utili, când nu, sunt postaci! Culmea, marea parte a celor care au comentat în cele două cazuri sunt aceleaşi persoane: oamenii au susţinut pur şi simplu că B1 TV are dreptate când taxează practica supermarketurilor de a creşte preţurile, în timp ce o eventuală decizie de a închide aceleaşi supermarketuri duminica nu e privită cu ochi buni!

“Jurnalismul cu epoleţi” din locul unde să dă prima dată “Ordinul pe unitate”

Poate că singura explicaţia a derapajelor din ce în ce mai dese marca Hotnews este dată de supărarea deconspirării noului tip de jurnalism practicat de cei de aici: anume, “jurnalismul cu epoleţi”.

Ion Cristoiu a taxat dur în ultimele postări de pe blogul personal atitudinea Hotnews în general şi a lui Dan Tapalaga, în special.

“În ultima vreme, în presa noastră democratică se manifestă niște tipi care și-au asumat cu de la sine putere funcția de Gardieni ai Revoluție față de ceilalți colegi de breaslă. Cei de la Hotnews, de la Reporter virtual, de la România liberă, se cred suiți în prepeleacul Justeței gazetărești, de unde fluieră ziariști, publicații, site-uri, televiziuni de știri pe motiv că s-au abătut de la linia Partidului. Care linie constă în înjurarea lui Victor Ponta și lustruirea lui Klaus Iohannis. Dacă într-o zi n-ai chef să-l înjuri pe Victor Ponta, pentru că ești ocupat cu altceva, să-ți repari pantofii, de exemplu, sau să-și alinți iubita, imediat scoate capul din foișorul Justeței revoluționare Dan Tapalagă sau Adrian Halpert sau Dan Turturică și te denunță că te-ai dat cu Dușmanul Poporului Victor Ponta”, scrie Ion Cristoiu într-un comentariu tocmai despre interviul Elenei Udrea.

Într-un alt text, Ion Cristoiu preia o serie de citate din Dan Tapalaga, citate în care acesta laudă activitatea Servicului Român de Informaţii, postarea sa având un titlu sugestiv: “Dan Tapalagă – 10 ani de cântare a SRI”.

În sfârşit, în postarea de joi, Ion Cristoiu îl taxează iar pe Dan Tapalagă: “În toate cazurile de Ordin pe unitate, Dan Tapalagă e cel care dă semnalul”.

Putem înţelege că Hotnews a decis să se transforme într-o Unitate de presă. E decizia celor de aici să părăsească drumul jurnalismului tradiţional şi să preia tacticile “jurnalismului cu epoleţi”. În schimb, chiar şi când scrii la ordin, eşti obligat să respecţi câteva reguli elementare. Prima dintre ele, să nu furi, să nu fii… HOŢ-News…“[4]

ONG-istii lui George Soros impotriva nationalistilor

“Realizatorul TV, Moise Guran, a promovat pe facebook o “listă” cu siteuri “dubioase”, realizată de Florin Bădiță, cunoscut prin faptul că a organizat “Ziua fără pantaloni la metrou”, în România, despre care ActiveNews a relatat la vremea respectivă.

Pe lista respectivă, însă, apar și datele personale ale celor care au legături cu siteurile în cauză, inclusiv Codul Numeric Personal sau adresa de domiciliu.

Conform legii 677 din 2001, datele cu caracter personal pot fi prelucrate doar cu acordul “expres și ne-echivoc” pentru acea prelucrare.

Autorul listei declara pentru Metropotam că unul din obiectivele sale este acela de a organiza un eveniment care “implică o bâtă și lucruri pe care să le spargem”,

Conform aceleiași surse, același Florin Bădiță vrea să lupte cu “îndoctrinarea religioasă din școli” și să se “bată cu Biblia 6 ore”. Florin Bădiță mărturisește că a fost consultant la Banca Mondială.

Pe lista făcută publică de Moise Guran se găsesc, printre altele, siteuri precum Știri pe surse, Doxologia.ro( siteul Mitropoliei Moldovei), Reporter Virtual, ActiveNews dar și În Linie Dreaptă.ro.

Aceste siteuri au în comun faptul că nu s-au grăbit să acuze Biserica Ortodoxă după incidentul din Colectiv sau pur și simplu au alte păreri decât mass-media.”[5]

Date cu caracter personal facute publice desi legea interzice asta

Florin Badita (https://www.facebook.com/baditaflorin) a realizat lista de mai sus, unde se vad foarte bine date cu caracter personal pe care numai o entitate (Societate cu Raspundere Limitata) le poate prelucra, aceasta avand acordul persoanei respective. In acest caz, Florin Badita nu s-a limitat doar la a face publice site-urile “toxice”, ceea ce ii poate atrage o sanctiune penala.

Art. 227 din Noul Cod Penal spune urmatoarele:

“Divulgarea secretului profesional

(1) Divulgarea, fără drept, a unor date sau informaţii privind viaţa privată a unei persoane, de natură să aducă un prejudiciu unei persoane, de către acela care a luat cunoştinţă despre acestea în virtutea profesiei ori funcţiei şi care are obligaţia păstrării confidenţialităţii cu privire la aceste date, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani sau cu amendă.

(2) Acţiunea penală se pune în mişcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate.”

Cu alte cuvinte, acest Tanar Frumos si Liber se poate alege cu o amenda penala sau cu o condamnare la inchisoare cu suspendare. Teribilismul se sanctioneaza! Pe latura civila se pot obtine daune morale persoanelor care considera ca imaginea lor a fost prejudiciata ca urmare a publicarii acelor date.

Cati bani au primit de la George Soros, ONG-istii ?

“Ȋi vedeţi în fiecare zi de 4 iulie pe peluza Ambasadei SUA, stând la coadă, să facă poze, și servind barbeque. Şi servind. Apar la televizor, vorbind îndeosebi despre lupta anticorupţe, și au armura unor luptători pentru neam și ţară. Cu toţii ne dorim să dispară corupţia. Dar, când cei care propovăduiesc luptă împotriva ei, arătând cu degetul inamicii ce trebuie decapitaţi, primesc simbrie din America, te poţi gândi și că anticorupţia e folosită, uneori, doar ca o armă a intereselor politice. Şi că ei, oricât de luptători ar fi, n-au nicio treabă cu patriotismul.

Ȋi vedeţi, promovaţi, lăudaţi și premiaţi, pe site-ul Ambasadei SUA. I-aţi văzut și vineri, la consultările cu președinţele Klaus Iohannis. Sorin Ioniţă (Expert Forum), Elena Calistru (Funky Citizens), Nicușor Dan (Asociaţia Salvaţi Bucureștiul), Mihai Dragoș (Consiliul Tineretului din România), Ionuţ Sibian (Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile), Crustina Guseth (Freedom House), Andrei Cornea (GDS), Liviu Mihaiu (Salvaţi Dunărea și Delta), Edmond Niculușcă (Asociaţia Română pentru Cultură, Educaţie și Normalitate), Cătălin Drulă (Asociaţia Pro Infrastructura), Claudia Postelnicescu (Iniţiativa România), Horia Oniţă (Consiliul Naţional al Elevilor), Ştefan Dărăbuș (Hope and Homes for Children Romania). Au mai participat, pentru a mima legitimitatea întâlnirii, Ema Stoica (studentă la Facultatea de Jurnalism), Adrian Despot, Tudor Benga (OKIAN), Alexandru Bindar (Uniunea Studenţilor din România), Clara Matei (Asociaţia Medicilor Rezidenţi din România).

FDSC a încasat 1.107.750 USD

Ionuţ Sibian este președinte la Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile (FDSC). Ȋn perioada 2006-2012, fundaţia pe care o conduce a primit peste un milion de dolari de la „The Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe” (CEE Trust), o organizaţie condusă de miliardarul american George Soros.

1. Număr Grant: RO_X 2010_166
Denumirea proiectului: Serviciul juridic pro-bono pentru ONG-uri din România
Suma acordată 21.300 USD
Perioada proiectului: 1 mai 2011 – 30 iunie 2012

2. Număr Grant: RO_X 2010_202
Denumirea proiectului: Fondul pentru Inovare Civică
Suma acordată 389.455 USD
Perioada proiectului: 15 aprilie 2011 – 15 iulie 2012

3. Număr Grant: RO_X 2009_121
Denumirea proiectului: O voce mai puternică pentru sectorul asociativ din România
Suma acordată 150.000 USD
Perioada proiectului: 15 mai 2010- 14 noiembrie 2011

4. Număr Grant: RO_X 2008_47
Nume proiect: ONG-uri românești corecte
Suma acordată 119.995 USD
Perioada proiectului: 1 mai 2009- 28 februarie 2011

5. Număr Grant: RO_2007_04
Denumirea proiectului: Directorul ONG-urilor românești
Suma acordată: 307.000 USD
Perioada proiectului: 1 decembrie 2007 – 31 mai 2010
6. Grant Numărul RO_III 2006_100
Denumirea proiectului: Consolidarea sustenabilităţii financiare a ONG-urilor
Suma acordată: 120.000 USD
Perioada proiectului: 1 august 2006 – 1 iulie 2008

Liviu Mihaiu, președintele asociaţiei „Salvaţi Dunărea şi Delta”, este un colaborator și un avocat al FDSC. Cel care, de la microfonul din Palatul Cotroceni, s-a recomandat a fi jurnalist scria în septembrie 2013, într-un editorial publicat de „Adevărul”: „De asta sfătuiesc pe toţi securiştii ăștia mici (n.r. – jurnaliștii de la „Evenimentul Zilei”) să sune la FDSC (Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile), să întrebe deontologic cum se finanţează ONG-urile, când şi, mai ales, de ce. Nu de altceva, dar în afară de această informaţie sau un călduros „Heil Siktir, trolilor!”, nu pot să-i ajut.” Tema cu trolli a fost reluată recent de Ambasada SUA în România.

Suveica finanţărilor ce vin de peste ocean

Sorin Ioniţă este președinţele „Expert Forum” (EFOR), organizaţie finanţată, printre altii, și de FDSC. EFOR a primit însă suport financiar și direct din partea CEE Trust a lui George Soros.

Număr Grant: RO_2012_01
Denumirea proiectului: Clientelism de la vârful degetelor
Suma acordată: 68.000 USD
Perioada proiectului: 15 martie 2012 – 14 martie 2013

Cristina Guseth este director al „Freedon House România”, o filială a fundaţiei americane „Freedom House INC”, cu sediul în New York. Pe lista finanţatorilor „Freedon House România” se află Ambasada SUA în România, USAID, U.S. Department of State, dar și „Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe”, fundaţia lui Soros.

Numele proiectului: Inițiativa pentru o Justiție Curată (CIJ)
Suma acordată: 100.000 USD
Perioada proiectului: 1 mai 2008 – 1 aprilie 2010

Freedom House, Asociaţia Salvaţi Bucureștiul (președinte – Nicușor Dan) și Grupul pentru Dialog Social (unde Andrei Cornea este membru în Consiliul de Administraţie) fac parte din „Alianța pentru o Românie Curată”, care a fost finanțată, în perioada 2010-2012, de CEE Trust al lui George Soros.

Număr Grant: RO_X 2009_186
Denumirea proiectului: Construirea unui lupte durabile anticorupție a electoratului din România: „România curată”
Suma acordată 120.000 USD
Perioada proiectului: 1 septembrie 2010 – 30 aprilie 2012

„Alianţa pentru o României Curată” a fost inţiată de Societatea Academică Română, care asigură și Secretariatul acesteia. Ȋn perioada 2006 – 2008, SAR a primit de la CEE TRUST 239.300 USD.

Număr Grant: RO_X 2008_28
Denumirea proiectului: CCU partea a 2-a – evaluarea utilizării banilor publici în cercetarea academică și învățământul superior din România
Suma acordată 93.500 USD
Perioada proiectului: 1 iunie 2009 – 31 iulie 2010

Număr Grant: RO_X 2007_101
Denumirea proiectului: Coaliția pentru Universități Curate (CCU) – aplicarea unui set de principii pentru a consolida integritatea și calitatea în sistemul de învățământ universitar românesc
Suma acordată 95.500 USD
Perioada proiectului: 1 aprilie 2008 – 1 mai 2009

Numărul proiectului: RO_IX 2006_35
Denumirea proiectului: Coaliția pentru un Parlament Curat – Euro – alegeri 2007
Suma acordată: 40.300 USD
Perioada proiectului: 1 martie 2007 – 1 gebruarie 2008

Numărul proiectului: CBI / 2006/03
Nume proiect: Reducerea corupției politice – Anti-corupția ca revoluție
Suma acordată 10.000 USD
Perioada proiectului: 1 octombrie 2006 – 31 octombrie 2006

Mihai Dragoș, preşedinte al Consiliului Tineretului din România, este coordonator al reţelei Monitori pentru Bună Guvernare a „Alianţei pentru o Românie Curată” şi lucrează, de asemenea, în Societatea Academică din România (SAR), pe un proiect ce evaluează și monitorizează integritatea universităților din România.

Elena Calistru, care a lucrat pentru „Transparency International România”, este președintele Asociaţiei Funky Citizens, partener al SAR în mai toate proiectele și petiţiile iniţiate.

Edmond Niculuşcă este președinte la Asociaţia Română pentru Cultură, Educaţie şi Normalitate, care colaborează cu „Miliţia spirituală”, o altă organizaţie finanţată de CEE TRUST (105.000 USD în perioada 2011 – 2013).

Cătălin Drulă este vicepreședinte al Asociaţiei Pro Infrastructura, care colaborează cu „Alianţa pentru o Românie Curată” (SAR).

Claudia Postelnicescu (Iniţiativa România), avocată și publicistă, este membră a www.contributors.ro, un proiect al asociaţiei „Societatea Online”, cea despre care se spune că ar plăti și salariile celor de la HotNews. De altfel, doi dintre membrii fondatori ai Asociaţiei „Societatea Online”, Woinaroski Andrei și TimboIschi Preoteasa Manuela, sunt și asociaţi la societatea comercială ce deţine HotNews, iar un alt fondator al asociaţiei, Cristian Pantazi, este redactor șef la HotNews.

Tot pe www.contributors.ro îl găsim și pe Horia Oniţă, care, în aplicaţia pentru funcţia de președinte al Consiliul Naţional al Elevilor (C.N.E.), a scris că va urmări „dezvoltarea comunicării și parteneriatului între C.N.E. și anumite structuri naționale precum Alianța pentru România Curată”.

Ştefan Dărăbuș este director al „Hope and Homes for Children Romania”, o filială a unei fundaţii internaţionale, cu sediul din Anglia.

Ȋn România sunt 67.000 de ONG-uri. E o coincidenţă că la Palatul Cotroceni au fost chemaţi să vorbească, în numele poporului, doar oengiștii ce primesc simbrie de la Soros?

P.S. Ştiu, sunt un troll nermernic, plătit în copeici… Pentru că în minţile unora, e clar că nu există decât două variante: ori ești cu americanii, ori ești cu rușii. Doar cu România, în viziunea lor, nu, n-ai cum să fii! Pentru că România, pentru ei, nici măcar nu există.”[6]

Simona Niculescu, o activista le-a transmis urmatorul mesaj alaturi de alte persoane nemultumite de ceea ce au facut:

SimonaNiculescuListeNegre

Florin Badita, aud că faceţi liste cu site-uri mai politic incorecte. Mai aud că publicaţi şi informaţii personale pe această listă. Aceste acţiuni sunt demne de epurarea bolşevică. Citiţi Soljenîţîn, Volkoff, veţi vedea că s-au mai practicat, nu aţi inventat apa caldă. Vă recomand călduros, dacă persistaţi să întocmiţi astfel de liste pentru cine ştie ce scop viitor (încă nu a fost interzisă prin lege libertatea de exprimare), să nu le faceţi publice.”

P.S. Presa din Romania colorata politic si propagandista a SUA-UE + ONG-urile supranumite “Societatea Civila”, propagandiste ale SUA-UE + clasa politica afiliata SUA-UE = cea mai toxica combinatie pentru Romania.

SURSE

  1. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TAzOI44pH5f7YGAB-p5vSrzJf5rWCEHQgm2C6tZqsH8/htmlview?pli=1&sle=true
  2. http://greatnews.ro/aberatii-si-manipulari-dupa-tragedie-lista-siteuri-de-evitat-dupa-incendiul-din-colectiv/
  3. http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-20572717-sistemul-imunitar-facebook-reactioneaza-fata-aberatiilor-manipularilor-din-ultima-saptamana-oamenii-fac-liste-site-uri-evitat.htm
  4. http://m.b1.ro/stiri/eveniment/hot-news-un-business-cladit-pe-furt-despre-practicile-necurate-ale-site-ului-de-unde-se-da-azi-ordinul-pe-unitate-111307.html
  5. http://www.activenews.ro/stiri-mass-media/Moise-Guran-face-publica-o-LISTA-a-siteurilor-suspecte-inclusiv-DATELE-PERSONALE-ale-unor-persoane.-Autorul-listei-e-organizatorul-Zilei-fara-pantaloni-la-Metrou-si-vrea-sa-se-se-bata-cu-Biblia-6-ore-126711
  6. http://www.activenews.ro/stiri-politic/Cati-bani-au-primit-de-la-miliardarul-american-George-Soros-oengistii-invitati-de-Klaus-Iohannis-la-Cotroceni-126542
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro