CNA amendează televiziunile care spun că George Soros conduce România

by “Romania TV, B1 TV si Realitatea TV au fost amendate, marti, de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) pentru derapaje din mai multe emisiuni, insa nu de acum, din timpul protestelor pentru apararea Justitiei, ci tocmai din noiembrie anul trecut. Este vorba despre emisiuni din timpul campaniei electorale pentru alegerile […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

“Romania TV, B1 TV si Realitatea TV au fost amendate, marti, de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) pentru derapaje din mai multe emisiuni, insa nu de acum, din timpul protestelor pentru apararea Justitiei, ci tocmai din noiembrie anul trecut.

Este vorba despre emisiuni din timpul campaniei electorale pentru alegerile parlamentare din 11 decembrie 2016, in care s-a vorbit despre faptul ca omul de afaceri George Soros ar controla politicieni si magistrati din tara noastra.

Romania TV a primit cea mai mare amenda, si anume 100.000 de lei, pentru emisiunile in care s-a discutat despre omul de afaceri George Soros si pentru cele reclamate de Cristina Guseth, in care i s-au adus acuzatii ei si Monicai Macovei.

Amenda a fost propusa de Orsolya Eva Borsos si votata de sapte din cei 11 membri CNA prezenti la sedinta. Dintre cei patru care au votat impotriva, Florin Gabrea, Gabriel Tufeanu si Dorina Rusu ar fi vrut ca postul TV sa fie sanctionat cu amenda maxima, de 200.000 de lei, insa propunerea nu a intrunit numarul minim de voturi, adica sase.

“Cand am facut aceasta autosesizare am vazut ca se lansau tot felul de ipoteze si acuzatii legate de Soros. La inceput cred ca toata lumea a luat-o putin in gluma. Dupa aceea, cand am vazut ca de dimineata pana seara, si cred ca nu a fost nicio zi si se vede din redactarea acestei monitorizari, cat a fost de mare dezinformarea, manipularea. De dimineata pana seara la Romania TV s-a vorbit despre Soros (…)

Niciun moment nu s-a spus cine e Soros, ce a facut (…) de dimineata pana seara, tot ce era legat de Soros era rau, daca se scadeau salarii sau daca nu stiu ce se intampla era rau (…) daca era ceva legat de Iohannis era tot din cauza lui Soros, toti erau oamenii lui Soros, toti faceau ceva din cauza lui Soros. Parerea mea este ca Soros a fost doar un pretext, pentru ca era nevoie inainte de campanie electorala, in campanie electorala, sa existe cineva care sa fie folosit drept cal de bataie. Si, intr-adevar, a fost folosit”, a spus Dorina Rusu.

Membrul CNA a adaugat ca din cauza ca nu au fost sedinte ale forului audiovizual s-a ajuns la acuzatii extraordinar de grave.

“Pentru ca nu am avut sedinta, s-a ajuns la niste acuzatii extraordinar de grave, niste aberatii, niste monstruozitati legate de faptul ca Soros a pus focul la Colectiv, care au continuat dupa aceea sub alte forme. Intr-un fel sau altul acuzatia legata de Colectiv a fost extinsa si la Bamboo. In momentul in care lasi sa se extinda o asemenea infectie, ea are niste consecinte care nu mai pot fi controlate”, a mai precizat Dorina Rusu.

Ea s-a intrebat in cadrul sedintei care ar fi putut fi interesul public pentru care omul de afaceri George Soros a fost “demonizat” in Romania.

“Care sa fie interesul public pentru care o persoana, care are 86 de ani, care traieste in America, care nu mai are demult treaba cu ce se intampla in Romania, care a finantat la inceputurile democratiei organizatii neguvernamentale care au militat si care si acum o fac pentru drepturile omului, libetate, democratie, toleranta, diversitate, care sa fie motivul, interesul ca un asemenea personaj sa fie demonizat in Romania? Ce a facut Soros? Care e problema?”, a intrebat Rusu.

“Metoda este urmatoarea. (…) Exsta cateva franturi de adevar care pot fi probate (…) Se folosesc bucatele de adevar pe care se construieste un intreg esafodaj si pe care se construiesc acuzatiile pe care publicul nu mai reuseste sa le distinga de fapte si opinii, de realitate si de supozitii si speculatii. Aceasta este schema pe care se merge si nu doar la Romania TV”, a spus la randul lui Valentin-Alexandru Jucan.

B1 TV, amendata tot pentru cazul Soros

B1 TV a fost amendata cu 10.000 de lei pentru patru editii ale emisiunii “Dosar de politician” difuzate in luna noiembrie, in care s-a vorbit despre implicarea lui Soros in campania electorala din Romania pentru alegerile parlamentare.

In aceste emisiuni au fost incalcate prevederile legislatiei audiovizuale referitoare la informarea obiectiva a publicului si obligatia moderatorilor de a solicita interlocutorilor sa probeze afirmatiile acuzatoare.

Propunerea de 10.000 de lei a fost formulata de presedintele sedintei, Radu Bogdan Herjeu, si votata de sapte din cei 11 membri CNA.

“La B1 TV au fost cateva emisiuni in care s-a vorbit despre subectul asta – mai ales in emisiunea de pe 24 noiembrie 2016. ‘Dosar de politician’, in care au fost prezenti Sebastian Ghita, Andrei Piticas. S-au facut multe afirmatii similare celor facute si pe alte posturi. Citate – Andrei Piticas a vorbit despre faptul ca ceea ce fac acum in Romania ONG-urile lui Soros este similar cu fenomenul Pitesti.

Moderatorul nu a raspuns in niciun fel. Nici nu l-a intrebat ce e fenomenul Pitesti (…) In aceeasi emisiune s-a vorbit despre tradatorii de neam si tara. Moderatorul nu a reactionat. In emisiunea de pe 27.11, Sebastian Ghita spune ca i-au venit informatii despre cum sunt platiti ONG-istii lui Soros si i-a venit in plic acasa. Nu le-a aratat si nici nu a fost intrebat de moderator”, a spus Dorina Rusu, membru CNA, care propusese o amenda mai mare, de 15.000 de lei.

De asemenea, “in emisiunea din 30 noiembrie s-a vorbit despre caracatita agentilor de influenta, antrenatii lui Soros care ne baga venin in suflet. Vorbesc despre faptul ca un invitat face afirmatii foarte grave pe post si moderatorul, desi este o dezbatere, nu spune absolut nimic”, a mai precizat Rusu.

Aceasta a mai aratat ca “tot in ‘Dosar de politician’, de pe 17.11, s-a facut afirmatia ca procurorii si judecatorii sunt platiti de Soros, fara ncio dovada. Afirmatiile nu au fost in niciun fel amendate de moderatori, nu s-au cerut probe, nimic din toate astea”.

Iata ce s-a discutat in sedinta CNA de marti in legatura cu modul in care televiziunile au prezentat protestele anti-gratiere din ultimele zile

Cum au prezentat TV-urile protestele: La Romania TV s-a vorbit ca se poate folosi “munitie reala impotriva manifestantilor”. La Antena3, “tunuri cu apa”

Propaganda TV. CNA, o institutie care a abdicat de la rolul de arbitru mass-media

Minciuna de la Romania TV ca Iohannis cere legea gratierii, urmata de sesizari record la CNA: Nu poti sa te faci ca nu vezi!

Si Realitatea TV a primit amenda

In acelasi timp, postul de televiziune Realitatea TV a fost amendat cu 5.000 de lei pentru emisiunea “Jocuri de putere” difuzata pe 17 noiembrie, in care invitatii Bogdan Diaconu, presedintele Partidului Romania Unita (PRU), si Sebastian Ghita au expus teoria conform careia George Soros controleaza prin fundatiile si ONG-urile sale politicienii din mai multe tari, printre care si Romania.

In timpul emisiunii au fost afisate pe ecran titluri precum “Ghita: Magnatul Soros este un pericol pentru Romania”, “Ghita: Soros are agenti de influenta in presa romaneasca” si “Ghita: Reteaua Soros controleaza si unii procurori romani”.

“Printre alte probleme dezbatute in emisiune, acestia au expus teoria conform careia George Soros controleaza prin fundatiile si ONG-urile sale politicienii din mai multe tari, printre care si Romania. Scopul acestuia este distrugerea a ceea ce este national si inavutirea prin insusirea resurselor tarii. Pentru asta s-a apelat la policitieni, procurori, oameni de presa, toti fiind agenti de influenta in slujba sa.

In opinia lui Sebastian Ghita, unii au recunoscut fatis acest lucru – Sandra Pralong, de exemplu, altii slujesc interese straine Monica Macovei sau Raluca Pruna. Mai toate guvernele Romaniei au fost sabotate din umbra de fundatiile Soros si de Consiliul Investitorilor Straini. Romanii nu mai pot munci in propria tara, pentru ca tara lor este furata sistematic”, arata o sinteza a constatarii intocmita de Directia Monitorizare.

Amenda a fost propusa de Radu Bogdan Herjeu si a fost votata de sase din cei 11 membri CNA.

“Tinand cont ca la Realitatea TV a fost un caz izolat, s-a intamplat o singura data, intr-o singura emisiune, si au fost putine afirmatii facute din partea celor doi, eu nu as propune aceeasi sanctiune ca pentru B1 TV, dar pe de alta parte si somatie mi se pare…”, a spus Radu Herjeu.”[1]

Cine este George Soros?

„Maghiarul evreu (khazar askenaz) are statutul de superstar in randul marilor speculanti. In clasamentul celor mai bine platiti directori si finantatori din America publicat de distinsul magazin economic „Forbes”, Soros se situa de parte pe primul loc. Numai in anul 1994, a castigat 500 de milioane de dolari, de douazeci de ori mai mult decat conducatorul concernului iluminat Disney. La strigarea lui Soros, toate pietele monetare internationale se pun in miscare, iar bancile emitente incep sa tremure.

La data de 16 septembrie 1992, in „Miercurea Negra”, a reusit sa ingenuncheze Bank of England (Banca Angliei creatia clanului evreiesc Rothschild). A mizat pe faptul, ca lumea trebuia sa scoata si sa devalorizeze fondul aflat sub presiune, din circuitul cursului valutar european. A pontat zece miliarde de dolari ale grupului sau financiar – cu succes. A castigat un miliard de dolari, pentru care astazi contribuabilii englezi sa stea drepti. Declara singur in public ca intentioneaza influentarea marilor piete financiare din lume.

Acesta e un comportament extrem de neobisnuit pentru un investitor intelept, care ar trebui sa fie mai interesat de exploatarea tacita a acelor situatii nedescoperite inca de concurentii sai.

Activitatile lui Soros au devenit clare in martie 1993, cand a prezis rapida crestere a pretului aurului. Se considera ca acest lucru a determinat achizitii considerabile de metale pretioase, ceea ce a sporit cu 20% pretul lor, in comparatie cu nivelul maxim atins in timpul Razboiului din Golf. La inceputul lunii iunie 1994, Soros isi anunta intentiile intr-o scrisoare deschisa adresata directorului de finante de la „Londoner Time”, Anatole Kaletsky, de a determina pietele financiare sa vanda mai mult imprumuturile statale germane, in favoarea hartiilor de valoare franceze. Pe scurt: Jos cu marca germana si atacarea bancii nationale germane!

In diferitele ziare de pe mapamond, Soros e laudat ca un fel de „Robin Hood al epocii computerului”, pentru ca ar lua prin speculatii de la tarile bogate din Occident, ceea ce da Europei de Est si Rusiei prin mai multe fundatii Soros, pentru a pregatii drumul „democratiei” in tarile „sarace” marginalizate de comunism.

Cine este Soros?

Conform datelor oficiale, s-ar fi nascut in 1930 ca fiu din parinti evrei, iar in adolescenta ar fi fost izgonit din Budapesta de catre nazisti. Din Anglia, unde a studiat la „London School of Economics”, a ajuns in SUA la mijlocul anilor ’50. Acolo ar fi simtit o atractie magica fata de Wall Street, avand insa pana in 1969 o cariera care nu a atras atentia nimanui. A preluat apoi cu un partener, un fond de avere. A vandut la termen actiuni pe care nici macar nu le avea, sperand intr-o scadere a cursului pana la data-limita, pentru a le putea cumpara mai ieftin decat la vanzare.

Whistle-Blower-evil-empire

Din aceste fonduri s-a format actualul „Grup Quantum”, o familie de fonduri de investitii care opereaza din Antilele olandeze. Quantum reprezinta una din cele mai impresionante masini de investitii din lume. In opt din cei 24 de ani care au trecut fondul a obtinut profit „oficial” de peste 50%, din care de doua ori chiar peste 100%. Soros si-a predat intre timp afacerile unui grup de directori si el nu mai concepe decat „marile companii”.

Si-a expus principiile in cartea intitulata „The Alchemy of Finance” („Alchimia Finantelor”), in care spune ca:

„ceea ce cred speculantii financiari ar fi mai important decat faptele economice reale.”

Aceasta este insa imaginea proiectata intentionat catre mediile pe care stim ca tot ei le conduc. Dar cine este el in realitate?

Iata ce stie William Engdahl despre el:

„Soros speculeaza pe pietele financiare cu firma lui secreta de offshore „Quantum Fund NV”, un fond particular de investitii care „administreaza” o avere de 4-7 miliarde de dolari pentru o serie de „clienti”. Fondul Quantum este inregistrat in oaza impozitelor din Antilele olandeze din Caraibe. Pentru a se sustrage supravegherii financiare a autoritatilor SUA, nici un cetatean american n-a fost numit de Soros in consiliul de control al fondului sau Quantum. Directorii sai sint un amestec ciudat de oameni de finante din Elvetia si Italia…

Soros a fost transformat in marioneta grupului bancar anglo-francez Rothschild. Se intelege ca in interesul ambelor parti este retinerea acestui lucru fata de public, pentru a acoperi stransele relatii cu prietenii sai din „City-ul” londonez, din Ministerul de Externe britanic, din statul israelian si importantele sale prietenii din cercul afaceristilor americani (evrei).””[2][3]

„Ultima serie de interviuri ale lui George Soros, transmisa de reteaua TV americana PBS, a coincis cu publicarea unei carti semnate de doi autori americani, David Horowitz si Richard Poe, intitulata „The Shadow Party: Hillary Clinton, George Soros and the Sixties Left Took Over the Democratic Party” (Partidul din umbra: Hillary Clinton, George Soros si stanga anilor 1960 au luat, cu forta, Partidul Democrat).

In aceasta carte, autorii familiarizeaza publicul cu modul in care George Soros a acumulat o avere vasta, de peste 27 de miliarde de dolari, ce i-a permis sa finanteze campaniile electorale ale lui Barack Obama si Hillary Clinton, contribuind cu sume enorme pentru sprijinirea miscarilor politice de stanga din lume.

George Soros si-a facut banii prin manipularea valutelor si prin fonduri speculative, „hedge funds”, mijloace de investii accesibile numai unor anumiti investitori, care platesc taxe de participare si taxe de performanta.

Fondul, in sine, nu este reglementat de guvern, si nu are obligatia sa emita rapoarte publice.

Prin manipulari speculative, fiind al patrulea fond din lume, ca marime, Soros Fund Management a „ranit mortal” Banca Angliei si a provocat daune imense economiilor Indoneziei si Thailandei.

Presedintele Indoneziei, Susilo Bambang Yudhoyono, l-a numit pe George Soros „criminal economic international”.

Prin diverse organizatii subordonate acestui „hedge fund”, Soros a cumparat valuta la pret scazut, a stocat-o cateva luni, pana cand, din cauza absentei de pe piata, valoarea acelei valute a crescut, dupa care a inundat piata cu ea, realizand niste profituri extraordinare, in timp ce tarile respective au fost scufundate intr-o inflatie rampanta.

Autorii cartii concluzioneaza ca intentiile lui George Soros, dupa cucerirea Partidul Democrat din SUA si aservirea lui totala, sunt de a baga Statele Unite in schema lui pentru o lume „cu un singur guvern si cu o singura moneda”, pe care o vrea sub controlul sau absolut.

Interviurile cu George Soros, difuzate recent de PBS, ne arata ca personalitatea cu multe fete, plina de controverse, a acestui om, devine de-a dreptul socanta.

Viata si ideile lui Soros

Nascut in Ungaria, in 1930, intr-o familie de evrei, Schwartz Gyorgy si-a schimbat numele in „Soros” (in maghiara ‘insiruit’), pentru a scapa de prigoana antisemita.

La varsta de 12 ani, ajuta Gestapoul in depistarea evreilor ascunsi in Budapesta, primind, in schimb, bunurile acelor nenorociti dusi spre lagarele naziste de concentrare.

Admitand aceasta in public, in fata a milioane de telespectatori, Soros a adaugat cu un tupeu de necrezut: „Aceia au fost anii cei mai fericiti din viata mea” .

Intrebat daca a regretat ceva, din acele fapte oribile, pe care reporterul le-a pus pe seama copilariei, Soros a raspuns cu un „Nu!” categoric.

Organizand un grup „caritabil”, asa numitul Open Society (Societatea Deschisa), Soros si-a formulat ideile de baza pentru a ajunge la telul sau, o lume cu un guvern unic, cu o moneda unica, sub sefia lui.

Abraziv si brutal in argumente, a sustinut ca in multe privinte viata si opera lui sunt de natura mesianica, pentru a salva omenirea de propriile greseli economice:

„Eu sunt aidoma Dumnezeului semit din Vechiul Testament. Dumnezeu era invizibil, atotputernic, atotvazator, benevolent, dand pedepse juste. Exact asa sunt eu!”, declara Soros.

George Soros este cel mai acerb sustinator al ideii unei totale denationalizari a lumii. Cu toate acestea, citand succesele sale in fostele tari din sfera comunista sovietica, Polonia, Ungaria, Romania, Georgia, Moldova si tarile baltice, Soros se plange:

„Si totusi, obstacolul numarul unu in stabilirea unei lumi, aproape perfecte, cu guvern, economie, si bani unitari, sub un management rational, e interferenta Statelor Unite, care trebuie puse sa marsaluiasca in ritm cu fortele istoriei”.

Pentru a ajunge la tinta lui, Soros preconizeaza distrugerea tarilor care se opun viziunii lui, prin manipulari de fonduri valutare, prin crearea de inflatie, cresterea dobanzilor bancare si a preturilor pentru energie si alimente.

Propune „prabusirea dolarului intr-un mod controlat”, in asa fel incat consumatorii sa nu-si dea seama de ce se intampla, optand pentru noii bani desenati de el.

Soros-WB

Toate ar fi bune si frumoase, pentru George Soros, in afara de faptul ca Partidul Democrat din SUA, in care el a investit atat de mult, a fost marginalizat de electorat, la ultimele alegeri.

China, de asemenea, este un obstacol pentru George Soros. In anul 2000, guvernul din Beijing a reusit sa salveze bursa din Hong Kong, declarandu-l pe George Soros persona non grata.

Nu exista nimic ascuns sau placut despre George Soros. El insusi o admite, motivand insa ca totul este in intersul umanitatii.”[4]

ONG-iștii lui George Soros cer închiderea posturilor de televiziune România TV și Antena 3

ONG-istii lui George Soros, acesti revolutionari anarhisti, neomarxisti, progresisti, asa-zisi „anticomunisti”, au inceput sa ceara inchiderea a doua posturi de televiziune: Romania TV si Antena 3. Desigur, ei sustin „democratia”!

Acestor revolutionari neomarxisti nu le plac adevarul, iar cine nu este cu ei, este impotriva lor. Desi pretind ca „lupta pentru libertate”, tocmai ei sustin cenzura. Cum se poate asa ceva? Simplu: Totul este o minciuna. Va recomandam sa cititi „Catehismul Revolutionarului” scris de Serghei Neceaev, un revolutionar anarhist.

ONG-istii lui George Soros sunt asemeni revolutionarilor comunisti, care au instaurat Comunismul in Rusia, in octombrie 1917. Atunci, Vladimir Ilici Lenin a fost liderul Revolutiei Comuniste. Vladimir Ilici Lenin le promiterea proletarilor ca ii vor elibera din sclavie, dar dupa ce a venit la putere, proletarii au devenit sclavii lui. Nu trebuie sa uitam niciodata istoria.

Astazi, la fel se intampla, doar ca nu mai vorbim de vechiul marxism, ci de neomarxism, o ideologie la fel de totalitara ca vechiul marxism. Concret, acesti indivizi vor o „Lume Noua”, dupa cum scria si radicalul de stanga Aldous Huxley, agent Tavistok, implicat in Miscarea Hippie din anii ’60.

Activistii Scolii de la Frankfurt au reusit sa schimbe negativ America. Cei mai cunoscuti activisti marxisti ai Scolii de la Frankfurt sunt: Herbert Marcuse (cel care a inventat conceptul de „Toleranta Represiva”), Aldous Huxley (cel care a inventat conceptul de „Lume Noua” – o lume fara identitate), Georgy Lukacs (cel care a inventat conceptul de „Terorism Cultural”), Antonio Gramschi.

Este important sa cunoastem aceste date istorice pentru a intelege ce se intampla, de fapt, astazi. Istoria se repeta!

ONG-iștii lui George Soros cer închiderea posturilor de televiziune România TV și Antena 3

”România trece printr-o perioadă de criză, de neliniște, cu oameni care protestează după ce am avut alegeri, cu valuri de ură revărsate pe Facebook la adresa votanților PSD. Doar că lucrurile nu se opresc aici. Au început să circule petiții prin care se propun măsuri radicale împotriva Antena 3 și România TV.

30.000 de oameni au semnat pentru scoaterea din grila de programe a celor două posturi de televiziune.

„Având în vedere că în ultima perioadă cele două posturi, România TV și Antena 3, dezinformează telespectatorii cu intenția de a-i manipula, inițiez aceste demers de înaintare a unei solicitări colective către furnizorii de servicii de televiziune de scoatere a acestor 2 posturi din grila de programe. Refuz să mai am în grila de programe 2 posturi TV mincinoase”, se arată în textul petiției.

Boicot

Alții le cer românilor să nu mai cumpere produse promovate de Antena 3 și România TV, campania fiind inițiată de Corupția Ucide.

„Cerem companiilor să nu mai susțină televiziunile care transmit în mod sistematic știri dovedit false, manipulează, mint, dezinformează și în acest fel influențează capacitatea românilor de a avea o înțelegere corectă a realității. Nu vom mai cumpăra produsele promovate pe Antena 3 și România TV până când aceste companii nu anunță oficial că opresc definitiv publicitatea pe aceste posturi. Dacă aceste companii continuă să cumpere publicitate pe aceste posturi, înseamnă că se identifică cu valorile acestora”, se precizează în textul petiției.

Scrisoare către mama

Ba mai mult, pe Facebook circulă o scrisoare deschisă „către mama” prin care se explică, de fapt, generației mai în vârstă, că trebuie să se salveze de Antena 3 și România TV pentru că jurnaliștii mint și manipulează.

„Antena 3 nu a mințit niciodată, tot ce au zis, așa a fost, mi-a spus mama aseară. Mama, care este o femeie educată, cu asta s-a ocupat, a educat copii, a fost pînă anul trecut învățătoare. La ei în casă, televizorul merge mereu pe Antena 3. Îi spusesem că sunt bucuroasă că Johannis inițiază referendum, iar ea sărise supărată, ce președinte e ăla, un nenorocit, nepatriot, de ziua Unirii merge la Bruxelles”, scrie în scrisoare deschisă care circulă pe Facebook.

De unde vine valul de ură

Am încercat să aflăm de unde vine valul de ură și de ce unii doresc ca Antena 3 și România TV să dispară, dacă se poate.

Sociologul Vladimir Ionaș a explicat pentru DC News cum vede această situație.

„Nu este prima dată când încep să circule astfel de petiții și au loc astfel de mișcări. Au mai fost cazuri și cu televiziuni generaliste și cu anumite emisiuni. Am văzut, în trecut, că au fost și petiții de convingere a anumitor firme să-și retragă publicitatea. Am văzut chiar și acum că există petiții care fac referire la acest subiect, cu publicitatea. De asemenea, am citit și petiția care cere scoaterea din grila de programe a posturilor Antena 3 și România TV. Este surprinzător că majoritatea semnatarilor petițiilor, potrivit declarațiilor pe care le fac, nu intră în publicul țintă de la cele două posturi. Ei nu le urmăresc emisiunile. În plus, mai există și cea mai simplă soluție – telecomanda”, a declarat sociologul.

Războiul între generații

„Problema cea mai mare, care pe mine mă sperie ca om, este diferența mare de abordare între generații. Văd oameni din generația mea, 30-40 de ani, chiar și 20 și ceva de ani, care trimit scrisori deschise, pe Facebook, către proprii părinți și bunici în care încearcă să le explice cât de manipulatoare sunt cele două televiziuni. Ideea cu care pleacă oamenii care trimit astfel de mesaje – că ei au dreptate 100% – iar părinții și bunicii lor sunt manipulați și fac o greșeală pentru că le urmăresc, pe mine mă sperie. Deci noua generație este convinsă că are dreptate. Eu nu spun că greșesc ei sau greșesc părinții și bunicii lor. Fiecare are dreptul să urmărească și să se informeze de unde vrea. Dar să pleci de la premisa că tu ai dreptate, iar cei din generațiile mai în vârstă fac o greșeală că se informează de acolo mi se pare puțin cam mult. Din nou ajungem la războiul între generații. Până la urmă, generațiile părinților și bunicilor noștri ne-au ajutat pe noi să fim unde suntem astăzi. Or ce am spune, la 27 de ani de la Revoluție, România este mult mai bine decât era în anii ’90”, ne-a mai explicat Vladimir Ionaș.

România și SUA, scurtă comparație

„Haideți să facem o comparație pentru că mereu ne uităm la SUA. Să nu uităm ce s-a întâmplat în ultima campanie electorală cu CNN și FOX News. Să ne uităm ce discurs are actualul președinte la adresa media. Cu toate acestea, nu am văzut să se ceară închiderea CNN sau Fox News. Evident că fiecare își prezintă punctul de vedere. Diferența majoră între SUA și România este că acolo, fiecare televiziune, fiecare ziare sau site online poate să își asume de la început că susține un candidat anume sau un anumit partid. În România dacă faci acest lucru, a doua zi se cere închiderea televiziunii. Fiecare are dreptul să se exprime și fiecare are telecomandă. Înainte de a cere scoaterea unor anumite posturi TV din grilă, solicitări foarte radicale, să nu uităm că toți oamenii au telecomandă”, a adăugat Vladimir Ionaș pentru DC News.”[1]

„Un ONG din România, finanțat în exclusivitate de Soroș, a lansat un apel pentru suprimarea posturilor Antena 3, RTV și B1 TV. Apelul lansat de ONG-ul românesc Frontline Club Bucharest este cu atât mai sinistru cu cât ONG-ul este finanțat prin Programul pentru jurnalism independent al Open Society Foundations (Fundația Soroș). Programul fundației Soroș are ca scop principal tocmai susținerea „libertății de exprimare” și a „diversității opiniilor”.”[5]

Inca un argument in plus pentru interzicerea ONG-urilor finantate de catre globalistul George Soros. In 2015, Rusia a interzis Fundatia „George Soros” argumentand ca „este un pericol pentru Siguranta Nationala”. Ungaria si Macedonia doresc un control strict al ONG-urilor.

Ele devin periculoase pentru democratie atunci cand vor sa rastoarne alegerile legitime, fara sa tina cont de alegerea majoritatii. In democratie, majoritatea oamenilor aleg prin vot. In Bolsevism, cei care conduc sunt putini si nu ii intereseaza ce doresc cei majoritari.

Daca nu iti place un anume post de televiziune, exista telecomanda si poti schimba pe alt canal. La fel si pe Internet, daca nu iti place un site anume, nu-l citi, dar nu veni cu ideea aberanta de a-l interzice, caci a interzice un post de televiziune, o publicatie, blog, reprezinta o incalcare grava a Constitutiei Romaniei, caci articolul 30 din Constitutia Romaniei garanteaza libertatea de exprimare.

SURSE

  1. http://www.ziare.com/media/cna/televiziuni-amendate-de-cna-dupa-ce-au-spus-ca-soros-controleaza-tot-in-romania-sesizarile-pe-proteste-mai-au-de-asteptat-1452037
  2. Jan Van Helsing – „Cine conduce planeta vol. 2”.
  3. George Soros – „The Alchemy of Finance” („Alchimia Finantelor”).
  4. http://www.ziare.com/afaceri/oameni-afaceri/dosarele-istoriei-ascensiunea-toxica-a-lui-george-soros-1055330
  5. https://www.dcnews.ro/masuri-radicale-pentru-antena-3-i-romania-tv-sociolog-este-surprinzator-ce-se-intampla_530494.html
  6. Foto: Internet

Citiți și...

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro