Tragedia aviatica din Muntii Apuseni – serviciile secrete romane ale Guvernului Masonic n-au vrut sa intervina in salvarea oamenilor prabusiti in Muntii Apuseni, fiind lasati sa moara! Guvernul Masonic al Romaniei, SRI si STS facute de ras de un padurar care a ajuns primul la victimele accidentului! STS-ul se lauda ca poate localiza un telefon in maxim 15 secunde! Un salvamontist sustine ca a fost intors din drum pentru a nu salva oamenii! Acesta sustine c-a fost mintit de autoritati ca i-ar fi gasit pe oameni si ca i-ar fi salvat! Padurarul salvator este acum anchetat de autoritati!

by „Un asasinat nu trebuie neapărat controlat direct. El pare să se petreacă de la sine. Rolul activ este ţinut secret, iar accidentul se petrece ‚întâmplător’, deşi ar fi putut fi împiedicat. Acesta este marele secret. Cine ar puterea de a împiedica sau de a reduce măsurile de securitate obişnuite?” […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

„Un asasinat nu trebuie neapărat controlat direct. El pare să se petreacă de la sine. Rolul activ este ţinut secret, iar accidentul se petrece ‚întâmplător’, deşi ar fi putut fi împiedicat. Acesta este marele secret. Cine ar puterea de a împiedica sau de a reduce măsurile de securitate obişnuite?” L. Fletcher Prouty, fost colonel în forţele aeriene ale Statele Unite ale Americii, care a cooperat strâns cu serviciile de securitate.

Am ajuns si la un subiect care demonstreaza inca o data cat de lepre sint cei din serviciile secrete ale Romaniei, care ca si niste neosecuristi, desi se lauda ca pot localiza telefoanele in maxim 15 secunde, cei de la STS, n-au putut sa identifice telefoanele victimelor care au putut sa initieze apeluri catre nr-ul de urgenta 112.

Citez un articol de pe site-ul de stiri mediafax.ro in care pacaliciul ce conduce M.A.I., un comunist scabros pe nume Radu Stroe, nu prea e in stare sa explice incompententa in a-i localiza pe cei care s-au prabusit:

„Deocamdată nu am ce reproşa, nu am văzut elementele”, a spus Stroe, răspunzând întrebărilor jurnaliştilor privind operaţiunile de intervenţie în cazul aeronavei prăbuşite.

Întrebat de ce nu a fost trimisă în misiune aeronava SMURD, el a spus că aceasta este „pentru salvare de oameni, nu pentru alte activităţi”.

În ceea ce priveşte dificultăţile de localizare a avionului, Stroe a spus că răspunsul poate fi găsit la STS: „Răspunsul îl găsiţi la STS, în speţă la STS Cluj. Bineînţeles că era şi mai bine dacă se putea face o localizare la metru sau la suta de metri”.

STS: Locul accidentului, stabilit odată cu primirea apelului la 112, fiind anunţat instituţiilor

Locul producerii accidentului aviatic din Munţii Apuseni a fost stabilit pe baza informaţiilor furnizate de operatorii de comunicaţii mobile odată cu primirea primului apel la 112, informaţia fiind pusă la dispoziţia instituţiilor ce au participat la operaţiunea de căutare şi salvare, informează STS

„Localizarea locului evenimentului în Sistemul 112, s-a realizat potrivit prevederilor legale, pe baza informaţiilor furnizate de operatorii de comunicaţii mobile odată cu primirea primului apel la 112, respectiv la nivelul sectorului celulei din care a fost generat acesta şi a fost pusă la dispoziţia instituţiilor care au participat la operaţiunea de căutare şi salvare”, se arată într-un comunicat transmis de Biroul de presă al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS).

Pilotul Adrian Iovan şi o studentă şi-au pierdut viaţa după ce un avion de mici dimensiuni de tip BN2 la bordul căruia se afla un echipaj medical a aterizat forţat, luni după-amiază, într-o zonă muntoasă accidentată, la peste 1.400 de metri altitudine, la graniţa judeţelor Cluj şi Alba. Unul dintre medicii din aeronavă a reuşi să sune la 112, la ora 16.16, anunţând incidentul.

La bord se aflau patru medici – Radu Zamfir de la Spitalul Fundeni, Valentin Calu de la Elias, Cătălin Pivniceru de la Spitalul „Sf. Maria” şi Sorin Ianceu de la Spitalul Municipal din Beiuş, judeţul Bihor -, o studentă şi doi membri ai echipajului de zbor – pilotul Adrian Iovan şi copilotul Răzvan Petrescu.”[1]

Interventie tarzie – oamenii lasati sa moara!

Lasarea oamenilor sa moara in diverse accidente nu este ceva nou. Numai daca analizam asasinarea printesei Diana de Wales, cand ambulanta a intarziat aproximativ o ora. Acelasi lucru s-a intamplat si in tragedia din Apuseni.

„Discuții dramatice au avut loc între operatorii de la 112 și unul dintre pasagerii avionului prăbușit, care încerca să-și activeze sistemul GPS de pe telefonul mobil. Acesta nu a reușit să activeze funcția GPS a smartphone-ului, care i-ar fi permis să transmită operatorilor de la 112 coordonatele exacte ale locului unde se afla. Telefonul primește date de la sistemul de sateliți GPS, chiar și în absența acoperirii cu semnal din partea rețelei. Astfel, dacă este activată funcția GPS, smartphone-ul afișează coordonatele transmise de satelit (longitudine și latidudine). Precizia localizării ar fi fost la nivel de doi-trei metri. Localizarea prin celula de telefonie mobilă se face doar în zona de acoperire și depinde de dimensiunea rețelei.

După mai multe încercări nereușite de activare a sistemului GPS, operatorii i-au cerut să închidă telefonul, pentru a nu consuma bateria, pierzând orice contact cu supraviețuitorii. De asemenea, s-a cerut pasagerilor fără smartphone să nu folosească mobilele decât pentru a vorbi cu salvatorii, evitând oprirea dispozitivelor prin epuizarea bateriilor. Frigul în care stăteau victimele reducea dramatic timpul de funcționare a mobilului.

Legea trebuie schimbată

Se pune întrebarea de ce nu au acționat operatorii de telefonie mobilă, din centrală, pentru a activa automat funcția GPS și a localiza precis avionul prăbușit? Din câte se pare, rețeaua nu poate activa automat GPS-ul. Legea românească nu prevede obligativitatea acestei funcții, iar operatorii nu sunt obligați să investească în această tehnologie.

STS nu a putut găsi locul accidentului în baza telefonului mobil utilizat de unul dintre pasageri, dat fiind că în zonele de munte, cu populație redusă și puțini utilizatori, celulele de telefonie mobilă sunt amplasate la distanțe foarte mari una de cealaltă. O celulă acoperă 600-700 de kilometri pătrați, astfel că, în baza semnalului emis de telefon, STS nu a putut spune decât care este cea mai apropiată celulă de epava avionului. De aici inexactitatea coordonatelor oferite de STS. Nu este situația din orașe, unde celulele se află la distanțe de ordinul sutelor de metri una de cealaltă.

De cealaltă parte, transponder-ul avionului nu poate fi recepționat decât dacă aeronava se află la o altitudine de peste 1.000 de metri deasupra solului. Din acest motiv ROMATSA nu a putut determina poziția exactă a avionului.”[2]

Un padurar a gasit victimele facand de ras pe toti cei din SRI si STS!

„Epava avionului prăbuşit în Munţii Apuseni la graniţa judeţelor Cluj, Alba şi Bihor a fost gasită la altitudinea de 1.600 de metri, după mai bine de cinci ore, de către un pădurar, pe numele său Todea Argentin. Acesta, după ce a identificat locul dezastrului înaintea autorităţilor, a direcţionat şi echipajele de urgenţă pentru a acorda primul ajutor răniţilor.

Iniţial, Ministerul de Interne a anunţat o echipă extinsă de salvatori care a pornit pe urmele celor şapte oameni implicaţi în accidentul aviatic. Peste 70 de pompieri salvatori din judeţele Cluj, Bihor, Mureş şi Alba, alături de echipaje ale jandarmeriei montane şi poliţiei, au fost implicate în procedurile de salvare. Dacă autorităţile au avut nevoie de o mână de ajutor, aceasta a venit din partea sutelor de săteni care s-au alăturat echipajelor de salvare pentru a găsi victimele accidentului aviatic. Aproximativ 400 de săteni din comunele Horea, din judeţul Alba, şi Mărişel, din judeţul Cluj, au pornit în căutarea epavei avionului.”[3]

De aici rezulta doua lucruri:

1. Cei din STS si SRI sint incompetenti, ceea ce personal nu pot lua in seama.

2. Nu au vrut sa intervina – este ceea ce eu sustin dupa ce am observat toate tergiversarile care au avut loc. Chiar si cei mai iubitori oameni de servicii secrete, au spus clar ca asa ceva e inadmisibil.

Daca in fata oamenilor, serviciile secrete si anume SRI si STS s-au facut lamentabil de ras, in viziunea mea ele, repet, nu sint incompetente, doar ca pur si simplu n-au vrut. Stiu, pare socant sa afirmi „n-au vrut”, dar este real. Oricine studiaza cum s-au desfasurat faptele in acele ore, ajunge sa-mi dea dreptate. Nu poti sa spui ca STS sau SRI sint incompetenti avand in vedere bugetul ce il au la dispozitie si anume:

Instituție                               Buget 2014              Buget 2013

  Ministerul Apărării           6,4 miliarde lei    6,2 miliar de lei
Serviciul Român de Informaţii   1,106 miliarde lei    1,101 miliarde lei
Ministerul Afacerilor Interne      8,3 miliarde lei      8,7 miliarde lei
SIE                                195,6 milioane lei    196,7 milioane lei
STS                                248,4 milioane lei    254,9 milioane lei”[4]

Update informatii: Un salvamontist sustine ca a fost intors din drum pentru a nu salva oamenii! Acesta sustine c-a fost mintit de autoritati ca i-ar fi gasit pe oameni si ca i-ar fi salvat!

Daca mai aveati vreo urma de indoiala cu privire la afirmatiile mele cand am spus ca „au fost lasati sa moara”, atunci va invit sa studiati declaratia unui salvamontist care confirma absolut tot ce am sustinut eu in cadrul acestui articol care a fost privit de catre unii ca o „exagerare”:

Scrisoarea deschisa a lui Sorin Popa, membru Salvamont Alba:

„Salutare tuturor, Nici nu stiu ce ce sa incep, probabil cel mai usor ar fi sa ma prezint. Ma numesc Sorin Popa, sunt membru Salvamont Alba si de vreo 3 ani m-am apucat si de zbor cu parapanta. Sunt un pasionat de IT si electronica si tot ce inseamna Tech, fericit detinator de titulatura de inginer diplomat! Ieri noapte am luat si eu parte la toata operatiunea de cautare si salvare. O sa va povestesc, ce am trait, simtit si vazut eu! Am un Gps Garmin Etrex Venturer CX, cu harti updatate, tweak-uite etc.

Am investit mult timp (in 9 ani, de cand il am) cititnd mii de km de forumuri ca si asta, despre acest GPS, ca sa scot tot ce poate el sa dea mai bun. Deci este foarte preaparat, si nu ma duc nici la WC fara el. Am avut destul de multe actiuni de cautare, unde l-am folosit si a salvat vieti! De cand m-am apucat de zbor, are locul lui sfant in cockpit. Am fost anuntat la ora 16:16 minute, sunt domiciliat in mun Aiud judetul Alba, la 141 de Km de sat Horea, asa ca drumul pana acolo necesita circa 2-2ore si jumatate.

La ora 16:50 paraseam orasul, si am gonit tot drumul pe ceata, precum Colin McRae, pe o ceata oribila. Am ajuns la aproximativ ora 19, sau foarte putin peste aceasta ora! Primul lucru pe care am incercat sa il fac, ii sa aflu coordonate. Eram mai mult ca sigur ca intr-un astfel de incidend aviatic, trebuie sa se stie cel putin coordonate. Cu toate ca pe drum le spuneam colegilor mei “ca sigur pana ajungem noi de la asa distanta, din Aiud, toata lumea este salvata etc”. Odata ajunsi in zona unde s-a facut asa-zisa “Celula de Criza”, ne-am lovit de urmatoarele probleme:

1. PRESA NU A FACUT ALTCEVA DECAT SA NE INCURCE. S-A INTARZIA CEL PUTIN O ORA DIN CAUZA LOR (NE CEREAU SA LE CARAM OPERATORII CU MASINILE, etc)

2. POLITIA A FOST DEPASITA DE SITUATIE. TREBUIA IMPREUNA CU JANDARMII SA NU PERMITA ACCESUL FACTORILOR PERTURBATORI

3. IGSU DEPASITI DE SITUATIE, NU AM VAZUT PE UN CONDUCATOR CARE SA GESTIONEZE LOGIC SI COERENT SITUATIA

4. CEA MAI MARE SI CEA MAI GRAVA!!!!!!! LIPSA TOTALA DE COMUNICARE INTRE INTITUTIILE STATULUI TRIMISE SA ACTIONEZE Noi cei de la SALVAMONT, am fost dati la o parte, cu toate ca aveam dotarea tehnica, cunostintele necesare!

O targa speciala de transport costa 2 mii de euro, cele pe care le vedeti in filmarile de la televiziuni, si eu au preferat sa care accidentatii cu patura si doi pari de brazi, de catre padurari si jandarmi. Multi dintre salvatorii montani sunt pregatiti in centrele SMURD ca sa devina si Paramedici, ca degeaba ajungi la accidentat si nu sti ca ii faci nimic. Noua ni s-a spus sa ne retragem cand eram la 10 minute de ei! Am sa continui povestea (m-am cam abatut de la subiect), cineva avea coordonatele exacte, am vazut si eu acum la televizor, dar noua ni s-a spus ca nu le au, si ca de la STS au stabilit un perimetru de cautare format din 3 coordonate, transformate de catre nu stiu ce specialist GIS!

Dupa ce m-am luptat 15 minute rugand in dreapta si in stanga, am reusit sa fac rost de 2 dintre ele.! Le-am introdus in GPS, si am verificat daca au vreo logica. Intr-adevar imi indica un punct aflat la 13.8 Km de unde eram noi. Am luat 2 padurari care stiau zona cu ochii inchisi si am plecat! dupa doua ore de umblat s-a ajuns la concluzia ca acele coordonate furnizate de STS erau gresite, si n-am intors la locul unde am lasat masinile. Intre timp am comunicate pe radio si pe telefoane cu colegii de la Salvamont Cluj, Bihor si Margau. Toti am abordat cautarea din directii diferite, in asa fel incat sa cuprindem o zona cat mai mare de cautare, avand in vedere ca nu ne puteam baza pe coordonatele furnizate de STS.In acest timp mai multe persoane aveau informatii de care noi aveam nevoie dar au hotarat sa NU ni le furnizeze, si ma refer aici la politie, care au trimis padurari in directia buna dar noua nu ni s-a comunicat. inclusiv clubul de off-road au primit mai multe informatii decat noi.

La un moment dat tot convoiul de masini a plecat la vale, si padurarii care erau cu noi au luat legatura telefonic cu colegii lor care erau foarte aproape de avionul prabusit. De indata li s-au luminat fetele si au zis : “stim unde is, si va putem duce pe un drum numa de noi stiut, ii periculos ca ii gheata, si ii drum forestier abrupt, dar daca reusim sa trecem de 4 puncte critice, atunci ajungem pe culmea dealului exact deasupra loc, si de acolo pe jos ajungem in 5 minute” Zis si facut, ne-am suit in masina (o Lada Niva Pick-up 4×4 du reductor si diferential blocabil) si ne-am despartit de convoi, am urcat pe cel mai extrem drum pe care am urcat in viata mea, si la un moment dat din spate ne-au ajuns doua masini de la Transilvania Off-road, ne-au urmat o buna bucata de drum, si eram bucurosi ca au masini puternice si ne pot ajuta la transportul accidentatiilor, dar la un moment dat, s-au intors din drum, si nu i-am mai vazut! La scurt timp ni s-a cerut sa ne retragem, cand eram la 10 minute de mers pe jos de locul accidentului! Cam asta ii pe scurt ce am trait eu si colegii mei!

Informatiile astea is brute, imi pare rau ca nu am fost lasat sa imi fac ce am fost invatat sa fac! Iubesc ceea ce fac, puteti sa dati cu orice in mine sau Salvamont, dar am crescut in munte, am avut probleme, si mi-as fi dorit sa fi avut pe cineva ca si colegii mei, la care sa apelez in momentele alea critice, dar nu erau pe vremea aia. Facem tot ce facem din cauza ca, chiar vrem sa credem ca mai exista un pic de umanitate in tara asta si ca valorile umane le eclipseaza pe cele materiale. Nu remuneratia ne tine in job-ul asta, si nu ne punem la bataie sanatatea si viata pt. un pumn de marunti, ci pentru ca ne place le vedem fetele fericite ale oamenilor pe care ii salvam. Si ii ajutam cu placere intotdeauna! Nu vreau sa starnesc polemici, nu am energie necesara de risipit, au cei din presa, si aia care stau in studioul televiziunilor si nu au habar ce inseamna sa umbli noaptea prin zapada ud la picioare, cu rucsac de 20 de Kg in spate incercand cu orice pret sa iti ajuti un seaman! Ca asa vrei si poti!”.”[5]

Statia de radar NATO de pe Muntele Mare din Apuseni – nu s-a utilizat pentru localizarea avionului!

O alta dovada care demonstreaza, lasarea lor sa moara, o constituie faptul ca pe muntele Mare din Apuseni exista o statie de radiolocatie inzestrata cu cel mai nou radar pe care il are armata romana in prezent –FPS-117. Mai multe aflam de pe romanian.ruvr.ru:

„Chiar dacă la 15-17 kmest, sud-est de locul unde potrivit coordonatelor publicate de Antena 3, s-a găsit epava avionului BN-2 (marcat printr-o săgeată verde), pe muntele Mare (al treilea vîrf ca înălţime din Carpaţii Occidentali) la 1.828 m altitudine, se află o companie de radiolocaţie, înzestrată cu cel mai modern radar din dotarea armatei române –FPS-117 (pe hartă : pata mai deschisă la culoare deasupra căreia scrie Cluj/Alba ) .

Compania radiotehnică de pe muntele Mare a fost înfiinţată pe vremea lui Ceauşescu, întrucât din această locaţie radarul avea câmp de vedere nelimitat peste Carpaţii Occidentali, asupra celor două direcţii operative de pătrundere în România dinspre graniţa de vest (Poarta Someşului şi Poarta Mureşului), cît şi asupra întregului podiş al Transilvaniei. În aplicaţia militară de mare amploare de la Vlădeasa-Muntele mic, de la sfîrşitul aniilor `80, s-au utilizat pentru prima dată în misiuni de atac la sol, avioane MiG-21, MiG-23, IAR-93 şi elicoptere IAR-330, IAR-316, din zbor razant, pe fundul văilor munţilor Apuseni. Coordonarea zborururilor fiind realizată fără cusur de către radarul de pe muntele Mare.

Odată cu depunerea planului de zbor de către pilotul Adrian Iovan, MApN l-a autorizat pe acesta să survoleze spațiul aerian național, alocîndu-i zborului un număr de programare militară format din 4 cifre, cuprins între 1001 și 1999, ca pentru orice aeronavă civilă înmatriculată în România, în conformitate cu Regimul de zbor în spațiul aerian al României ( HCM 793/04.07.1974 ). Înainte ca avionul pilotat de Iovan să decoleze, navigatorii cu dirijarea (asimilaţi controlorilor de trafic civili) care lucrează în ture operative în toate punctele de comandă de pe traiectul de zbor Băneasa-Oradea, au primit odată cu numărul de programare militară al zborului şi detaliile planului de zbor: ora decolării, căile aeriene utilizate, punctele de schimbare a capului de zbor, altitudinea, viteza, etc. Sarcina lor fiind aceea de a urmări pe ecranul radar ca aeronava să respecte elementele înscrise în planul de zbor. Aceste elemente au ajuns şi la baza aeriană 71 de la Câmpia Turzii, având în serviciul de luptă avioane MiG-21 şi elicoptere IAR-330 în varianta MEDEVAC. Baza aeriană se află la 60 km de locul prăbuşirii şi a fost condusă până acum câteva zile de general maior Laurian Anastasof, devenit Şeful Statului Major al Forţelor Aeriene.

De la vericala aeroportului Sibiu, Iovan care era expert în navigaţia instrumentală, s-a îndreptat spre Alba Iulia, zburând pe cap compas 300 de grade după radiofarurile de la sol, pe sub calea aerianăW 92, care-l ducea direct la Oradea, urmând să dea un nou raport de poziţie organelor de trafic, la verticala punctului de control Roşia, aflat la 35 km sud-est de Oradea. Radiofarurile sunt nişte balize montate pe sol care emit într-o frecvenţă radio bine determinată. Ele delimitează începutul, sfîrşitul sau tronsoane ale unei căi aeriene. Cine vrea să verifice poate urmări harta de mai jos.„[6]

Salvamontistilor li s-au dat alte coordonate decat cele reale!

„Prin urmare, chiar dacă ROMATSA nu are radare decât în Podişul Transilvaniei şi a declarat că odată avionul coborât sub 2.100 m, controlorii de trafic civili l-a pierdut de pe radar, Armata, prin radarul de pe muntele Mare, cel mai probabil a continuat să-l aibă pe ecran pînă la 40-50 de secunde de momentul în care s-a prăbuşit. În ultimile 2-3 minute de zbor de dinaintea prabuşirii, Adrian Iovan trecând la 10-15 km vest de verticala acestui radar. În tăcerea mormântală a locului, este imposibil ca santinele care păzeau perimetrul companiei radiotehnice să nu fi auzit avionul BN-2 cu motoarele (sau motorul) ambalat la maxim, trecând la joasă înălţime, foarte aproape de ele, după care zgomotul a încetat brusc. Poate că l-au şi văzut.

După ce relatările celor de la faţa locului au fost puse cap la cap, începe să se contureze ipoteza că cineva a avut coordonatele exacte ale prăbuşirii. Poliţia, prin şeful de post, a îndrumat pădurarii şi pe cei doi sătenii din Horea în direcţia bună, dovadă că ei au fost cei care au găsit epava. Tot acel cineva a comunicat iniţial echipelor de salvamontişti, jandarmi montani şi militarilor ISU, o cu totul altă zonă decât cea în care se afla epava, aflată la o distanţă de 20-40 km.”[7]

Paranghelie PSD cu 1200 de oameni la cateva ore dupa inmormantarea victimelor accidentului aviatic din Muntii Apuseni!

Inca mai sinteti sceptici cu privire la faptul ca ei au fost lasati sa moara? Nu-i nimic, dovezile ce le expun aici nu fac decat sa demoleze si fara de scepticism pe care ar putea unele persoane sa si-o manifeste. Citez de pe site-ul de stiri Nasul.TV:

„La numai cateva ore de la inmormantarea pilotului Adrian Iovan si a locotenentului post mortem Aurelia Ion, morti in tragedia aviatica din Muntii Apuseni, PSD Cluj a organizat la un hotel de 4 stele o petrecere megalomanica de Ziua Unirii, cu 1200 de invitati, la care au participat eurodeputatii Daciana Sarbu si Corina Cretu, fostul ministru de interne Iona Rus, sociologul Vasile Dancu, dar si parlamentari si primari ai partidului de guvernamant, anunta cotidianul Adevarul.

In conditiile in care in majoritatea oraselor din tara s-a renuntat la Hora Unirii, in semn de respect fata de durerea familiilor victimelor din accidentul aviatic petrecut in Muntii Apuseni, la Hotelul Napoca din centrul Clujului pesedistii s-au distrat timp de cinci ore, cu meniuri ca la nunta, muzica si tombole cu intrebari distractive.

Petrecerea de la Hotelul Napoca a inceput in jurul orei 16.00 si s-a terminat in jurul orei 21.00. Au participat nu mai putin de 1.200 de persoane  si distractia a fost cuvantul de ordine. Meniul ca de nunta, muzica si programul special pregatit i-au bine-dispus pe invitati. Petrecerea a inceput cu un moment muzical sustinut de soprana de la Opera Romana. Apoi s-a trecut la muzica populara si la muzica de dans. De asemenea, s-a organizat o tombola cu intrebari “distractive” de partid de genul “Cine este presedintele PSD Cluj”, “Cine e secretarul partidului”. Pesedistii au fost rasfatati cu aperitive si mai multe meniuri, exact ca la o petrecere de nunta. De asemenea, bautura a curs in pahare, totul fiind gratis pentru invitati, scrie cotidianul Adevarul. 

Intrebat despre eveniment, presedintele PSD Cluj, Remus Lapusan a raspuns, pentru sursa citata: “A fost o intalnire privata a membrilor PSD. Nu are legătura cu nimic. A fost stabilită de vreo 2 luni, n-are legatura cu ce se intampla. Nu văd care e problema”.”[8]

Padurarul salvator este acum anchetat de autoritati – pretext pentru ca le-a dejucat planurile de a-i lasa acolo sa moara!

Mai va poate uimii ceva pe lumea asta? Eu zic ca nu, avand in vedere cum au evoluat lucrurile. Intr-o lume normala, un erou RAMANE EROU, mai ales ca aici vorbim de un padurar care a facut ceva ce nu trebuia, adica sa ajunga la victime. V-am aratat mai sus sirul tuturor evenimentelor care arata oricarei persoane, indiferent cat de sceptica este la inceput, ca totul a fost planuit de a-i lasa acolo sa moara.

In continuare, vedem o informatie halucinanta si anume ca padurarul erou, este anchetat de catre autoritati pentru ca ar fi falsificat niste documente. Mai multe informatii aflam de pe site-ul de stiri libertatea.ro:

„Unul dintre eroii care au salvat cinci vieţi în Munţii Apuseni săptămâna trecută, după ce un avion a efectuat o aterizare forţată, este judecat de autorităţi într-un dosar legat de o reţea care falsifica documente oficiale.

Conform România TV, pădurarul Argentin Todea are probleme cu legea, fiind anchetat într-un dosar legat de falsificarea de documente. Todea a intrat în vizorul autorităţilor în urmă cu mai mulţi ani, când procurorii au destructurat o reţea ce falsifica diplome de studii, dosare de pensii şi cărţi de muncă.

 

160 de persoane sunt anchetat în acest caz, inclusiv eroul din Apuseni, acuzat că ar fi dat 10 metri cubi de scândură unui bărbat, pentru a-l ajuta cu falsificarea unui dosar de pensie.

 

În acest dosar, luni, la Tribunalul din Alba Iulia, are loc o nouă înfăţisare.”[9]

Epava avionului prăbuşit în Munţii Apuseni la graniţa judeţelor Cluj, Alba şi Bihor a fost gasită la altitudinea de 1.600 de metri, după mai bine de cinci ore, de către un pădurar, pe numele său Todea Argentin. Acesta, după ce a identificat locul dezastrului înaintea autorităţilor, a direcţionat şi echipajele de urgenţă pentru a acorda primul ajutor răniţilor.Citeste mai mult: adev.ro/mzqeel
Epava avionului prăbuşit în Munţii Apuseni la graniţa judeţelor Cluj, Alba şi Bihor a fost gasită la altitudinea de 1.600 de metri, după mai bine de cinci ore, de către un pădurar, pe numele său Todea Argentin. Acesta, după ce a identificat locul dezastrului înaintea autorităţilor, a direcţionat şi echipajele de urgenţă pentru a acorda primul ajutor răniţilor.Citeste mai mult: adev.ro/mzqeel

SURSE

1. http://www.mediafax.ro/social/radu-stroe-intrebat-despre-dificultatile-in-localizarea-avionului-raspunsul-il-gasiti-la-sts-cluj-11935798

2. http://www.dcnews.ro/2014/01/de-ce-nu-au-gasit-sts-si-romatsa-avionul-aterizat-fortat-in-apuseni/

3. http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/cum-gasit-padurar-epava-avionului-autoritatilor-1_52dde550c7b855ff56a84298/index.html

4. http://www.capital.ro/bugetul-pe-2014-ce-institutii-primesc-mai-multi-bani-cine-pierde-fonduri-188778.html

5. http://www.cocoon.ro/?p=2239

6. http://romanian.ruvr.ru/2014_01_23/Accidentul-aviatic-din-Apuseni-Armata-romana-3039/

7. http://romanian.ruvr.ru/2014_01_23/Accidentul-aviatic-din-Apuseni-Armata-romana-3039/

8. http://www.nasul.tv/2014/01/25/paranghelie-psd-cu-1200-de-invitati-la-cluj-daciana-sarbu-la-petrecere-la-cateva-ore-dupa-inmormantarea-victimelor-accidentului-din-apuseni/

9. http://www.libertatea.ro/detalii/articol/unul-dintre-moti-salvatori-apuseni-anchetat-autoritati-479934.html

Related Posts

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extraterestri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro