Televiziunea Russia Today va emite de la 1 noiembrie 2014 din Romania ! Aceasta televiziune prezinta multe emisiuni din domeniul conspiratiilor, motiv pentru care este si detestata !

by Vesti bune ! Televiziunea lui Putin, „Russia Today”, va emite de la 1 noiembrie 2014 si in limba romana. Aceasta televiziune este un fel de OTV, adica in sensul ca, se discuta si se pune accent foarte mult pe stiri din domeniul conspiratiilor. Un exemplu concret este cel al […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Vesti bune ! Televiziunea lui Putin, „Russia Today”, va emite de la 1 noiembrie 2014 si in limba romana. Aceasta televiziune este un fel de OTV, adica in sensul ca, se discuta si se pune accent foarte mult pe stiri din domeniul conspiratiilor. Un exemplu concret este cel al lui Edward Snowden, fostul agent NSA, care in majoritatea dezvaluirilor sale, a aparut la aceasta televiziune. Personal, am vazut emisiuni, la aceasta televiziune pe seama masoneriei, dar si pe seama reptilienilor sau iluminatilor, ceea ce m-a bucurat.

Russia Today in Romania

Mai multe citez de pe Gandul.info:

„Pagina de internet russiatoday.ro anunţă că postul RT se va lansa în limba română, peste 19 zile. Conform unei numărători inverse, luni, la ora 17.15, mai erau 18 zile, 23 de ore şi 44 de minute până la lansarea postului TV Russia Today în limba română. Asta înseamnă că RT în limba română se va lansa pe 1 noiembrie, cu o zi înaintea turului 1 al alegerilor prezidenţiale din România.

Reporter Virtual scria la începutul lunii septembrie că Dan Muşetoiu, director de programe Money Channel, intenţionează să lanseze un proiect editorial cu numele Russia Today, acelaşi cu al televiziunii de ştiri din Rusia.

Potrivit sursei citate, Muşetoiu a trimis pe 28 august o cerere la OSIM, pentru înregistrarea brandului ”Russia Today”. Ulterior, el a confirmat că vrea să lanseze un produs editorial cu acest nume, însă nu a precizat dacă acest proiect va fi în colaborare cu televiziunea rusă cu acelaşi nume.

Totuşi, având în vedere că Muşetoiu a trimis spre înregistrare la OSIM un brand folosit în alte ţări, este posibil ca proiectul să fie realizat în colaborare cu ruşii, notează sursa.

Russia Today este considerat un post de propagandă a Kremlinului.”[1]

Vladimir Putin închide Ria Novosti şi Vocea Rusiei şi le înlocuieşte cu Russia Today !

„Preşedintele Rusiei Vladimir Putin a semnat luni un decret prin care desfiinţează agenţia de ştiri Ria Novosti, precum şi postul de radio Vocea Rusiei, ambele de stat, înlocuindu-le cu o nouă agenţie de ştiri numită Russia Today, acelaşi brand care deţine şi postul de televiziune cu acelaşi nume. Noua agenţie va fi condusă de jurnalistul rus Dmitri Kiselev, un cunoscut suusţinător al Kremlinului, conform BBC.

Oficialii de la Kremlin au anunţat astăzi că agenţia de ştiri a statului este restructurată, din motive economice, urmând să îşi extindă publicul, şi că noua agenţie trebuie să fie mai eficientă şi să folosească „mai raţional banii publici”.

„Rusia caută o politică independentă şi îşi apără cu fermitate interesele naţionale. Nu este uşor să explici asta lumii, dar putem şi trebuie să facem acest lucru”, a spus şeful administraţiei de la Kremlin.

Pentru mulţi critici ai puterii de la Kremlin, acest lucru înseamnă alt lucru. În timpul administraţiei Putin, Ria Novosti a încercat să producă ştiri echilibrate pentru publicul internaţional şi cel rusesc. Deşi era deţinută de stat, publica şi punctele de vedere ale opoziţiei şi acoperea subiecte dure pentru Kremlin.

Noul şef al agenţiei de stat Russia Today este cunoscut pentru punctele de vedere ultra-conservatoare – de exemplu că homosexualii nu ar trebui să aibă voie să doneze sânge sau că inimile lor ar trebui arse, nu folosite la transplant.

„Mişcarea este cea mai recentă dintr-o serie de modificări în peisajul presei din Rusia, care pare să se îndrepte către un control de stat mai strict, într-un sector media deja puternic reglementat”, scrie RIA Novosti, în ştirea în care anunţă propria închidere.

Corespondentul BBc la Moscova spune că RIA Novosti şi-a păstrat echilibrul ştirilor pentru că avea clienţi internaţionali pe care altfel i-ar fi pierdut, o dată cu credibilitatea.

Russia Today este un post apropiat Kremlinului, care livrează ştiri cu o înclinare clară către punctele de vedere oficiale de la Moscova.”[2]

SURSE

1. http://www.gandul.info/stiri/russia-today-va-emite-in-limba-romana-13380069

2. http://www.gandul.info/international/vladimir-putin-inchide-ria-novosti-si-vocea-rusiei-si-le-inlocuieste-cu-russia-today-11749821

Related Posts

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extraterestri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro