Super-autostrazile Noii Ordini Mondiale – autostrazi lungi taxate de corporatisti, iar toatele drumurile vor duce la Bruxelles! In America exista deja super-autostrazile NAFTA! In trecut toate drumurile duceau la Romana! Istoria se repeta daca nu prevenim asta!

by Ati auzit de super-autostrazile Noii Ordini Mondiale ? Ei bine, daca nu ati auzit si nu stiti ce implica vreau sa va explic detaliat in acest articol. Globalizarea nu mai este un subiect de necunoscut pentru o parte a oamenilor, in ciuda faptului ca ea este promovata prin mass-media […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Ati auzit de super-autostrazile Noii Ordini Mondiale ? Ei bine, daca nu ati auzit si nu stiti ce implica vreau sa va explic detaliat in acest articol. Globalizarea nu mai este un subiect de necunoscut pentru o parte a oamenilor, in ciuda faptului ca ea este promovata prin mass-media masonica de catre tot felul de politruci, asa cum se intampla si in Romania. Ni se vorbeste despre un „spatiu Schengen”, despre o „piata economica unica”, adica numai despre lucruri ce prin ansamblul lor sint centralizari, dar trebuie sa ne „obisnuim” cu aceste lucruri caci vor fi si mai pregnante in cazul acestor super-state (UE, SUA etc.).

Daca cineva nu respecta aceste ordine ale Globalizarii masonice, este fie atacat in mass-media si etichetat ca „extremist” sau „separatist”, adica „te separi de Noua Ordine Mondiala”, cam asa s-ar putea traduce. Daca tara insasi nu respecta aceste ordine masonice de la Bruxelles, atunci exista o asa-numita procedura de „infrigement”, prin care statul e penalizat si pus la colt ca si-a permis sa faca asta.

Mai multe informatii despre cat de periculoasa este Uniunea Europeana am scris 10 argumente care sint clare pentru toata lumea, indiferent cat de sceptica ar fi -> http://www.fara-secrete.ro/10-motive-care-demonstreaza-ca-uniunea-europeana-este-o-organizatie-fascista-ce-lupta-impotriva-nationalismului-distruge-granitele-doreste-o-populatie-implantata-cu-microcipuri-si-doreste-ca-statele.

In America super-autostrazile NAFTA aproape finalizate

In America inca de multi ani au fost concepute super-autostrazile NAFTA, care vor lega Mexic, Statele Unite si Canada, dar insasi aceste trei state si-au pierdut deja suveranitatea cedand-o astfel unei structuri centralizate numita Uniunea Nord Americana, similara cu Uniunea Europeana.

Citez mai multe de pe site-ul antimasonic, yogaesoteric.net:

„Globaliştii construiesc rapid infrastructura Uniunii Nord Americane. În cadrul Zonei de Comerţ Liber din America de Nord (North American Free Trade Area, NAFTA), super-autostrăzile Coridorului Trans Texan joacă un rol important. Acesta va fi alcătuit dintr-o încrengătură de super-autostrăzi şi căi ferate care se va întinde pe o lungime de 6400 de km, de la graniţa cu Mexicul, trecând prin Texas, până în Oklahoma.

S-a semnat deja un act de închiriere, care va face din Autostrada 121 din Texas un drum cu taxă. O companie privată din Spania a câştigat licitaţia şi va construi şi colecta taxele de drum pentru următorii cincizeci de ani, neavând nicio limită asupra valorii taxelor ce pot fi colectate.

Aceste afaceri cu companii private sunt negociate de obicei în mare secret. Mai mulţi parlamentari americani şi-au exprimat îngrijorarea că interesele contribuabililor sunt din nou înşelate. Apar tot mai multe avertismente că acest proiect reprezintă o ameninţare la adresa securităţii naţionale, fiind parte din planul de integrare a SUA în Uniunea Nord Americană, plan care a fost negociat în secret de elitele corporatiste şi guvernul american, fără aprobarea electoratului sau a Congresului.

Trans Texas Corridor este deja în construcţie şi va constitui inima sistemului de super-autostrăzi Trans-NAFTA. Astăzi super-autostrăzile sunt o armă puternică în arsenalul globaliştilor. Ele sunt folosite pentru a distruge graniţele ţărilor şi pentru a uni ţările în confederaţii întinse, sub pretextul facilitării schimburilor comerciale.

Guvernele străine şi corporaţiile pun stăpânire în mod abuziv pe infrastructura de pe tot cuprinsul Americii de Nord, dar nicăieri atacul nu a fost mai mare ca în Texas. Aici s-au confiscat 584.000 acri de pământ şi 12.000 km de drumuri deja existente şi au fost transferate sub controlul unei companii spaniole, numite Cintra-Zachry Consortium. Companiile străine îi cumpără pe guvernanţi, finanţându-le campaniile electorale şi primesc apoi în schimb de la aceştia controlul politic şi decizional. Puterea guvernului este astfel transferată în mod ilegal administraţiilor regionale cvasi-guvernamentale care păcălesc guvernele locale şi voinţa naţiunii.

Coridorul NAFTA I-35 începe din inima Mexicului, trece prin mijlocul Statelor Unite şi se termină în Canada Centrală. Mai mult de optzeci de autostrăzi aparţinând statului federal au fost desemnate ca fiind artere internaţionale. Nave cu containere din Asia îşi descarcă mărfurile pe coasta Pacificului în Mexic apoi acestea călătoresc scutite de taxe vamale pe calea ferată până în noul port din interiorul oraşului Kansas, considerat acum a fi teritoriu mexican în inima Statelor Unite.

În urma unor înţelegeri internaţionale, companiile străine pun apoi taxe pe drumuri. Aceşti bani vor fi ulterior utilizaţi pentru a construi infrastructura din Mexic şi a finanţa dezvoltarea Uniunii Nord Americane şi a aparatului administrativ al acesteia.

Deşi sondajele de opinie arată că 99% dintre americani sunt împotriva sistemului de autostrăzi NAFTA şi a drumurilor cu taxă, existând numeroase acţiuni de protest, aceasta nu-i împiedică pe factorii de decizie să-şi continue nestingheriţi planurile de globalizare. Acestea sunt puse în aplicare cu banii contribuabililor, dar în interesele corporaţiilor. „[1]

Vor exista cititori care vor zice „dar ce, nu e bine sa se construiasca astfel de drumuri?” Ba da dragi cititori, dar nu sa devina private la cheremul unor masoni care sa puna taxe pe ele si suveranitatea statelor, in acest caz Mexic, SUA si Canada sa ramana intacte, caci daca astea ar ramane intacte, nu ar fi nicio problema, dar daca acestea raman intacte NAFTA nu ar mai exista, caci NAFTA exista doar pentru centralizare.

In Europa super-autostrazile in curs de pregatire

In presa masonica din Romania ni se prezinta „ce bine este sa avem asemenea autostrazi ca afara”, dar acestia nu explica oamenilor cam ce costuri uriase au implica aceste autostrazi, unde mai pui ca taxele ce se vor pune vor atarna extrem de greu de umerii oamenilor. Citez un articol destul de lamuritor de pe site-ul de stiri europolitics.ro un articol intitulat „Super-autostrada datoriei in zona euro”:

„Infograficul de mai jos demonstreaza cat de mult gigantii bancari au imprumutat Portugalia, Spania, Grecia, Italia si Irlanda. Europa este intr-o criza adanca, iar ceea ce este mai jos reprezinta datoria totala a acestor tari. Spre exemplu, Intesa SanPaolo si BBVA au imprumutat guvernele din zona euro cu 122 de miliarde de euro.”[2]

Intr-un articol din august 2013, site-ul de stiri wall-street.ro ne prezinta o lista cu taxele pe care oamenii trebuie sa le plateasca:

„In Europa suntem taxati pe autostrazi prin doua sisteme, fie pe anumite segmente, din 100 in 100 de km, fie printr-o vinieta valabila intre 7 zile si 1 an. Doar opt tari folosesc vinieta printre care si Romania, in timp ce 14 tari prefera taxarea pe segmente de drum, iar zece tari nu percep nicio taxa, potrivit dalnicni-znamky.com.

Autostrazi fara taxe

Tarile in care putem circula pe autostrazi gratuit sunt Andorra, Cipru, Estonia, Finlanda, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Moldova, Monaco, Ucraina.

Vinieta (vignette)

Vinieta este o taxa obligatorie pe autostrazi si drumuri nationale in opt tari europene, printre care si Romania. Perioada de valabilitate este de la o tara la alta de 7 zile, 10 zile, o luna, doua luni, trei luni, sase luni, noua luni sau 1 an. Unele tari cer ca vinieta sa fie lipita pe parbrizul autoturismului pentru ca nu este trecut numarul masinii pe ea si astfel poate fi folosita si de altcineva (Austria).

Romania: Posesorii de vehicule sub 3,5 tone trebuie sa plateasca o rovigneta in valoare de 3 euro pentru 7 zile, 7 euro pentru 30 de zile, 13 euro pentru 90 de zile si 28 euro pentru 1 an.

Bulgaria: Exista trei perioade, de la 5 euro pentru o saptamana, la 13 euro pentru o luna si 34 de euro pentru 1 an.

Ungaria: Taxele pornesc de la 10 euro pentru o saptamana, la 16 euro pentru o luna si 143 euro pentru 1 an.

Elvetia: Exista o singura vinieta, pentru 12 luni si costa 33 de euro.

Austria: Autoturismele trebuie sa plateasca o taxa de 4,8 euro pentru 10 zile, 12 euro pentru doua luni si 32 de euro pentru 1 an.

Slovenia: Taxa pentru autoturisme este de 15 euro pe saptamana, 30 de euro pe luna si 95 de euro pe an.

Slovacia: Pentru a conduce pe autostrazi trebuie sa platim 10 euro pentru zece zile, 14 euro pentru o luna si 50 de euro pentru un an.

Republica Ceha: Taxele pornesc de la 12 euro pentru 10 zile, 17 euro pentru o luna si 58 de euro pe an.

In primavara acestui an, ministrul pentru Proiecte de Infrastructura, Dan Sova, declara ca tronsoanele de autostrada Comarnic-Brasov si Craiova-Pitesti, precum si centura sud a Bucurestiului, pe care autoritatile isi propun sa le construiasca prin concesiune pana la alegerile din 2016, vor fi taxate dupa intrarea in exploatare, iar cuantumul taxei se va baza pe un calcul de 3 euro pe suta de kilometri.

Taxe pe anumite segmente de autostrazi, la 100 km (toll)

In 14 tari din Europa soferii platesc pe autostrada din 100 in 100 de km, la trecerea prin porti de taxare. Pentru a evita aglomeratia, exista posibilitatea ca autoturismele sa treaca fara sa opreasca, daca au un card special cu o suma de bani pe el. Unele tari din nordul Europei au taxe mai mici noaptea.

Croatia: 100 de km pe autostrada costa 5,3 euro.

Italia: 100 de km pe autostrada costa 5,5 euro.”[3]

In Romania super-autostrazile in curs de construire

Intr-un articol de pe site-ul gandul.info ni se prezinta o stire foarte interesanta in ceea ce priveste super-autostrazile:

„Ungurii lucrează intens pe coridorul IV paneuropean. Au inaugurat miercuri 31,6 kilometri de autostradă, între Szeged şi Mako, şi anunţă că anul viitor ajung la Nădlac. Începute în 2008 şi grav afectate de revărsările Tisei, lucrările merg în ritm alert în ţara vecină.

De cealaltă parte a graniţei, ministerul român al Transporturilor a anunţat la începutul săptămânii trecute câştigătorii licitaţiilor pentru proiectarea şi construcţia a 183 de kilometri de pe coridorul IV, între Nădlac şi Sibiu. Lucrările la cele patru tronsoane urmează să înceapă în cursul acestui an, iar în 2013 ele ar trebui finalizate. Costurile sunt de aproximativ 1 miliard de euro, fără TVA.

Printre câştigători se numără şi unele dintre cele mai mari companii locale de construcţii: Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache, Spedition UMB şi Tehnostrade (ambele companii fiind deţinute de Dorinel Umbrărescu), Straco Grup (Alexandru şi Traian Horpos) sau Euroconstruct Trading ’98 (Dan Besciu şi Sorin Vulpescu).

Coridorul IV paneuropean începe în Germania la Nurenberg şi se continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa.”[4]

Acum intelegeti de ce este atata graba pentru construirea acestor super-autostrazi ? Simplu, centralizarea globala trebuie facuta prin toate metodele, evident in numele „democratiei”.

In trecut toate drumurile duceau la Romana! Acum la Bruxelles! Istoria se repeta daca lasam sa se intample!

Ce vedem noi acum, acest ansamblu procedual din cadrul Noii Ordini Mondiale nu este un concept nou. Istoria se repeta, acum 2000 de ani toate drumurile duceau la Roma. Roma a construit si intretinut mai mult de 16.000 de km de drumuri in tot imperiul sau. Drumurile erau folosite pentru desfasurarea fortelor militare romane, pentru a controla comertul si pentru a subjuga oamenii si natiunile pe care le stapaneau.

De asemenea Roma cerea tribut, de la Albion pana in Iudeea. Oamenii erau fortati sa plateasca taxe pentru a folosi drumurile. Romanii foloseau apoi banii colectati din taxe pentru a-si domina supusii. Astazi super-autostrazile sint un instrument puternic in arsenalul globalistilor. Ele sint instrumente folosite pentru a distruge granitele tarilor si pentru a uni tarile in confederatii intinse. Guvernele straine si corporatiile sechestreaza in mod abuziv infrastructura de pe tot cuprinsul unui super-stat (Uniunea Nord Americana, Uniunea Europeana etc.).

Va recomand documentarul realizat de Alex Jones „Joc Final” despre toate aceste conspiratii!

SURSE

1. http://yogaesoteric.net/content.aspx?item=5574

2. http://europolitics.ro/super-autostrada-datoriei-in-zona-euro-cati-bani-au-primit-guvernele-falimentare-de-la-banci/

3. http://www.wall-street.ro/articol/Auto/153409/cum-suntem-taxati-pe-autostrazile-din-europa-romania-printre-cele-mai-mici-taxe.html

4. http://www.gandul.info/financiar/ungaria-gata-sa-conecteze-romania-la-super-autostrada-europeana-coridorul-iv-ajunge-anul-viitor-la-nadlac-ai-nostri-abia-incep-8180356

 

Related Posts

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extraterestri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro