Mișcarea Hippie din SUA anilor ’60 a fost creată și coordonată de către CIA, Institutul Tavistock și Stanford Research Center

by Subcultura hippie (sau hippy) a fost inițial o mișcare de protest a tineretului împotriva societății materialiste occidentale, care a luat ființă în SUA la începutul anilor 1960 și care mai apoi s-a răspândit în multe țări din lume. Mișcarea hippie a fost atât o mișcare politică cât și culturală, […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Subcultura hippie (sau hippy) a fost inițial o mișcare de protest a tineretului împotriva societății materialiste occidentale, care a luat ființă în SUA la începutul anilor 1960 și care mai apoi s-a răspândit în multe țări din lume. Mișcarea hippie a fost atât o mișcare politică cât și culturală, considerată și o contracultură.

Cuvântul „hippie” vine de la „hipster”, care descria tinerii beatnik care s-au mutat în districtul Haight-Ashbury din San Francisco, SUA. Acești tineri moșteniseră atitudinea nonconformistă a generației beat, și-au creat cu timpul comunități proprii, ascultau rock psihedelic, erau adepți ai revoluției sexuale și foloseau droguri precum hașiș și LSD. Moda și valorile hippie au avut un efect major asupra muzicii de masă, a televiziunii, filmelor, literaturii și artelor.

Tavistock a fost instituţia care s-a ascuns în spatele culturii drogurilor şi a mişcării populare hippie din anii 60, cu susţinerea unei operaţii CIA (şi deci a Frăţiei), care a pus la dispoziţia tuturor drogul de sinteză numit LSD. Aceşti oameni caută în permanenţă tehnici din ce în ce mai puternice pentru a supune rasa umană unei servituţi cât mai depline. Aldous Huxley, un agent Tavistock şi „guru” al „revoluţiei” din anii 60, a revelat care este agenda instituţiei la o conferinţă pe care a ţinut-o la Şcoala de Medicină din California, în anul 1961. Iată ce a spus el:

„În generaţia următoare va apărea o metodă farmaceutică ce le va permite oamenilor să îşi iubească servitutea şi să accepte dictatura fără lacrimi, ca să mă exprim astfel. Ea va da naştere unui fel de lagăr de concentrare fără suferinţă, care va permite reducerea libertăţilor oamenilor fără ca aceştia să se plângă. Dimpotrivă, ei se vor bucura, căci orice dorinţă de a se revolta le va fi înlăturată prin metode de spălare a creierului, propagandă şi tehnici farmaceutice. Aceasta va fi probabil revoluţia finală.”

Mişcarea hippie şi aşa-numita „vară a iubirii” din anul 1967 sunt, afirmă specialiştii, corelate cu experimentele cu LSD realizate asupra populaţiei SUA şi în special asupra tineretului american, în cadrul MKULTRA şi posibil şi al altor programe secrete.

Unii cercetători care au analizat documentaţia existentă despre programul MKULTRA asociază cu acesta anumite asasinate celebre. Se pare astfel că, atât asasinul lui Robert F. Kennedy, cât şi asasinul premierului israelian Itzchak Rabin au fost subiecţi ai unor experimente de programare mentală.

Miscarea Hippie

S-a lansat aceeaşi ipoteză şi privitor la uciderea congresmanului Leo Ryan în timp ce acesta realiza o investigaţie în Jonestown. Mai mult, cutremurătorul genocid de la Jonestown, când 900 de persoane din gruparea „Templul Soarelui” condusă de Jim Jones au murit într-o presupusă sinucidere colectivă, se pare că a fost declanşat prin metodele de control mental dezvoltate de CIA.

Există de asemenea mărturii conform cărora anumite activităţi oculte de genul celor care se desfăşoară în subteranele de la Bohemian Grove, care implică ritualuri satanice combinate cu orgii sexuale şi ajung uneori chiar la sacrificii umane, folosesc pe post de victime persoane care au fost supuse perioade îndelungate tehnicilor de spălare pe creier şi de control mental din cadrul programului MKULTRA.

Tot un fel de catalizator îl reprezenta şi dorinţa tinerilor de a fi liberi să se exprime aşa cum vor şi să încalce tabuurile impuse de societatea conservatoare. Egalitatea în drepturi a tuturor cetăţenilor indiferent de sex sau culoare, libertatea sexuală şi consumul de substanţe halucinogene reprezentau principalele tabuuri încălcate de “mişcarea hippie”.

Efectele halucinogene ale anumitor plante sau produse de laborator au fost studiate încă din vremea războiului atât de medicii germani cât şi de cei americani. Albert Hoffman, un chimist elveţian, crease primul drog sintetic, LSD, încă din 1938. Unul dintre părinţii spirituali ai mişcării “flower power”, Timothy Leary, era doctor în psihologie la Universitatea din Harvard. Acesta  se născuse în anul 1921, fiind un irlandez catolic ce a renunţat, în 1958, la creştinism convertindu-se la hinduism. În calitatea sa de cercetător la Centrul de Studii asupra Personalităţii Umane al Universităţii Harvard, a început să facă experienţe referitoare la efectul LSD – ului asupra psihicului uman, apelând la studenţi voluntari. Aceste experienţe, au fost acceptate iniţial de Universitate, deoarece continuau studiile făcute de scriitorul Aldous Huxley, care afirma că: “există droguri care pot dezvolta şi chiar pot lărgi limitele gândirii omeneşti”.

Ulterior, Timothy Leary a fost exclus din campusul universitar dar a găsit alţi voluntari în rândul poeţilor şi intelectualilor beatniks din zona Los Angeles – San Francisco. Prin “psychedelic”, Leary înţelegea, “ceea ce exaltă spiritual”, adică efectul de eliberare al conştiinţei produs de drogurile halucinogene. Prin extensie, acest termen, a ajuns să definească în timp, muzica, filmele şi literatura care încurajează consumul de halucinogene, precum şi cluburile sau restaurantele în care acest lucru era permis.

Allen Ginsberg, “şamanul nebun al generaţiei beat”, este considerat ca fiind cel de-al doilea lider spiritual al mişcării hippie. Cum s-a realizat legătura dintre el şi Timothy Leary? Leary l-a atras pe Ginsberg să publice în “Revista psychedelică” (P.R.), care va deveni primul organ de presă al mişcării hippie.

Primele şapte comunităţi hippies au apărut în ianuarie 1966, la San Francisco, în pădurile de sequoia din California, dar şi pe Coasta de Est, în New Jersey. Se constituiseră pe baza ideilor comune ale unor tineri care respingeau instituţiile statale şi familia tradiţională – considerată a fi un concept învechit ce trebuia înlocuit cu o familie extinsă, un fel de mariaj în grup în care să existe o largă libertate sexuală. Era respinsă, de asemenea, religia creştină şi iudaică, precum şi sistemul economic şi educaţional tradiţional. Era, de fapt, o negare a societăţii moderne în ansamblul ei şi un îndemn la nesupunere civică şi anarhie.

Declinul mişcării hippie a început cu un fapt divers, celebra “crimă din Bel Air”, intens speculată de adversarii mişcării, care, beneficiind de o mediatizare masivă, au creat un soi de culpabilizare colectivă. Nu se ştie dacă a fost o înscenare sau o crimă comandată dar, faptele brute, arătau că acolo, o “familie” de hippies drogaţi, conduşi de celebrul Charles Manson, au ucis-o cu bestialitate, într-un adevărat “ritual al sângelui”, pe soţia regizorului Roman Polanski, cunoscuta actriţă Sharon Tate, însărcinată în luna a noua. Gratuitatea crimei, adăugată la aroganţa afişată de Manson în apariţiile TV şi la finul război psihologic declanşat de mass media i-a convins pe mulţi dintre tinerii “novici” şi “teeny boppers” să se întoarcă acasă.
Cultura POP, Drogurile, Satanismul și Controlul Mental

Comemorarea globalista a decesului lui Michael Jackson nu este decat ultima forma de manifestare a “culturii pop”. De la “beatlesmania” la “jacksonmania”, cultura pop (denumita initial “hippie”) a marcat cateva generatii. Cu toate acestea, cultura pop nu este “o revolta spontana a tinerilor” contra establishmentului, a vechiului sistem de valori traditionale, ci o operatiune de “inginerie sociala” si “control metal”, dirijate de psihologi si sociologi de la doua institutii globaliste: “Tavistock Institute for Human Relations” si “Stanford Research Centre”.

De la “Bluebird”si “Artichoke” la “Proiectul Aquarius”

Raportul 21050, din 4 aprilie 1974, “The Changing Images of the Man” (“Imaginea schimbatoare a omului”) – intocmit la “Stanford Research Center”, sub coordonarea directorului institutiei, Willis Harmon – ofera detalii interesante asupra acestui experiment social de “mind control” (“control mental”), care a condus, in numai cativa ani, la o adevarata cultura paralela, la scara mondiala, in randul tinerilor.

Grupul-tinta ales de psihologii si sociologii americani, la inceputul anilor ’60, a fost tineretul. “Vehiculul” ales pentru a produce schimbarea sociala artificiala – asadar manipularea grupului uman – a fost drogul, ale carui efecte in materie de manipulare umana fusesera testate de CIA la inceputul anilor ’50, succesiv, in trei proiecte ultrasecrete: “Bluebird” (“Pasarea albastra”), “Artichoke” (“Anghinarea”) si MK-Ultra.

Ultimul permitea expertilor CIA sa puna la punct un program special prin care se puteau forma asa-numitii “candidati manciurieni” (politicieni, oameni de afaceri, spioni ori asasini profesionisti controlati mental) si disemina, ulterior, in societate ca niste adevarate “cartite in adormire”. Pana in momentul “reactivarii” fiecaruia pentru o misiune anume.

De data aceasta, prin “Aquarius”, din anii ’60, se urmareau obiective mult mai ambitioase: impunerea, prin manipulare sociala, a unei noi culturi unui grup social distinct; constituirea unor modele de comportament si gandire noi, complet diferite de cele traditionale; utilizarea unui nou limbaj, axat pe cuvinte-cheie, cu sens deturnat.

Vehiculul drogurilor

Deoarece drogul facea parte dintre elementele interzise prin lege de sistem, psihologii si sociologii de la “Tavistock Institute” si “Stanford Research Center” si-au indreptat atentia asupra unui “vehicul” prin care acesta – ca element manipulant – sa fie diseminat, rapid si discret, in cadrul grupului tinta a experimentului “Aquarius”: muzica pop, care aduna la concerte grupuri mari de tineri, inca “neomogenizati” din punct de vedere mental si comportamental.

O obscura formatie pop din Liverpool, care incepea sa aiba ceva succes in randul tinerilor britanici – “The Beatles” -, a fost prima dintre cele alese pentru a fi propulsate pe plan mondial, prin intermediul mass-media, spre a promova noile valori si comportamente sociale.

Beatlesmania

“Beatles” si “beatlesmania” – apoi alte formatii pop-rock – au fost impuse pe plan mondial, promovand un limbaj ale carui cuvinte si fraze ascundeau talcuri noi, cunoscute doar comunitatilor de tineri “hippie”, consumatoare de droguri. Ruperea de restul societatii si constituirea unor comunitati specifice – “hippie” – cu valori, limbaj si mentalitate radical opuse celor traditionale a debutat in SUA, mai exact in California, pentru a se raspandi apoi, ca un virus de tip social, pe intregul mapamond.

Inclusiv, in ciuda barierelor de cenzura, in statele comuniste, unde muzica pop (“Beatles”, “Rolling Stone”, “Animals” etc.) a reusit performanta, uluitoare, de a trece Zidul Berlinului ridicat de Razboiul Rece si de a se impune, clandestin, in randul tineretului. Pana astazi, se poate spune, experimentul “Aquarius” continua sa ramana unul dintre cele mai bine pastrate secrete ale SUA: “Beatles”, “beatlesmania”, “hippie” au constituit, conspirativ, un amplu experiment de “inginerie sociala” si inca unul reusit prin care un grup social distinct (tineretul) a putut fi manipulat in cel mai subtil si “natural” mod, dandu-i-se impresia “libertatii totale”, cand, in realitate, el facea obiectul unei manipulari totale.

Multi dintre tinerii care in anii ’60 si la inceputul anilor ’70 au trecut prin experienta “hippie” nu isi mai pot intelege, astazi, propriul comportament de atunci. Cat despre muzica “pop”, ea s-a transformat, treptat, intr-o veritabila industrie, un comert extrem de profitabil, cu zeci si sute de milioane de dolari in joc.

“Comitetul 300″ si proiectul “Aquarius”

Promovarea unei “noi culturi” sau a unei “culturi paralele”, care sa aiba dimensiuni globaliste si drept grupa-tinta tineretul, a fost un proiect al “Comitetului celor 300″, grup care se revendica din descendenta “Lojei Iluminatilor”, creata initial, in Bavaria, de Adam Weishaupt, in 1776. Considerata disparuta inca din secolul trecut, loja se pare ca, in realitate, s-a restructurat in mai multe randuri, reusind sa patrunda pana in structurile organizatiilor globaliste binecunoscute ale secolului XX.

In ceea ce priveste “Comitetul celor 300″, cea mai buna introducere in domeniu o constituie cartea dr. John Coleman, aparuta la inceputul anilor ’80 si ale carei “profetii” s-au adeverit in anii ’90. Legaturile “Comitetului celor 300″ cu “Tavistock Institute” au avut drept punct comun, pe de o parte, preocuparile Comitetului de a crea o “cultura globala” in cadrul “noii ordini mondiale”, pe de alta parte interesul fata de “inginerie sociala” manifestat de “Tavistock Institute” in directia manipularii grupurilor sociale, in sensul unei schimbari sociale.

In acest context, “Beatles” si “beatlesmania” au constituit acei curenti subversivi prin care “Tavistock Institute”, ulterior si “Stanford Research Institute”, au introdus noi standarde de gandire si comportament tineretului.

Fenomenul “Beatles” nu a fost spontan, ci unul minutios regizat de psihologi si sociologi straluciti, grupati la “Tavistock Institute”, inspirati de textele si filosofia lui Theodor Adorno, fenomen amplificat apoi prin mass-media de Ed Sullivan.

Formatia “Beatles”, un grup modest din Liverpool, a capatat astfel anvergura si stralucirea cunoscute abia dupa ce formatia a fost adusa in Statele Unite, iar expertii “ingineriei sociale” de la Tavistock si Stanford au transformat-o in “Cobaiul” proiectului “Aquarius”. Sistemul muzical al formatiei “The Beatles” nici macar nu le apartinea. Sistemul atonal de 12 note, cu sunete grele si repetitive, fusese descoperit de Adorno in cadrul ceremoniilor cultului zeului Dionisos la greci si in incantatiile calugarilor din insula Baal, Indonezia.

Deturnarea cuvintelor

Sistemul a fost, ulterior, prelucrat de “Beatles” care, sub influenta lui Adorno si a “Tavistock Institute”, si-au indreptat atentia si spre valorile si practicile, ca si spre muzica si instrumentele budiste, fiind instruiti cateva saptamani in India. Textele compozitiilor “Beatles” au inclus cuvinte si fraze noi, cu sens deturnat si codificat, cunoscut doar tinerilor “hippie”.

De pilda, cuvintele “teenagers”, in sensul de adolescenti iubitori de muzica pop-rock si consumatori de drog (“junkies”), nu insemnau mare lucru in Statele Unite inainte de declansarea “beatlesmaniei”, care le-a impus fulgerator, cu sensul deturnat expus mai sus.

Alti termeni, frecvent utilizati de “Beatles”, apoi si de alte grupuri pop – ca, de pilda, “cool” (pentru a semnifica starile provocate de droguri) ori “discovered” (semnifica visele colorate, compensatorii, ale tinerilor “junkies”), au fost “fabricati” de “Tavistock Institute” si “Stanford Center”. Ca si altele: “beatnik”, “hippies”, “flower children”, care au intrat aproape instantaneu in vocabularul Americii, marcand un nou tip de limbaj si un nou tip de subcultura, opusa violent celei traditionale, a “establishmentului”.

Revolutia tinerilor – numita si “revolutia hippie” – a fost conceputa si pusa in scena de cele doua institutii de tendinta globalista prin intermediul muzicii atonale a grupului “Beatles”, cu texte pline de cuvinte si fraze codificate ori deturnate de la sensul lor. Comportamentul si, mai ales, “vestimentatia hippie” au desavarsit constituirea unor grupuri distincte.

La fel de prompt ca si muzica atonala “Beatles”, moda blugilor (“jeans”) rupti si murdari (“dirty jeans”), moda “pletelor lungi si soioase”, moda rochiilor tip “gitan”, ample si inflorate, moda “coronitelor” prinse in par, moda marilor concerte si reuniuni pop (tip “Woodstock”) au cucerit tineretul american. Apoi si pe cel vest-european, inclusiv tineretul din spatiul comunist, de dincolo de Zidul Berlinului si Cortina de Fier, dovedind astfel expertilor de la Tavistock si “Stanford Center” ca forta de penetrare – si de manipulare – a unor mari grupuri de tineri, prin muzica “Beatles” si consumul de droguri se poate extinde la scara planetara. Acoperirea mediatica a fenomenului (in fapt, experimentului) a avut un caracter decisiv.

“Neadaptarea fragmentala”

Asemenea unor roboti, cei patru “Beatles”, veritabili “cobai” ai “Institutului Tavistock” au lansat hit dupa hit – transformate toate in “evenimente universale” de media electronica – utilizand texte cu acele cuvinte codificate pentru stimularea utilizarii drogurilor si a starilor “cool”. Intregul proces a fost definit de Willis Harman – directorul proiectului “Aquarius” – drept o forma de “neadaptare fragmentala”.

Experimentarea “insecuritatii” si crearea “turbulentei” – in scop de manipulare psihologica de masa – s-a materializat atat in muzica “beat”, cat si in fenomenul generat de aceasta: “bandele de Hippie” care isi raspandeau imaginea si valorile in cercurile lungilor “caravane” de motociclete care strabateau America de la o coasta la alta. Ori in “taberele hippie”, mari surse de atractie si curiozitate pentru ceilalti tineri.

Pliculetele cu droguri, care se strecurau cu iuteala si discretie la marile reuniuni pop, puteau fi apoi cu promptitudine diseminate de caravanele moto si “consumate” in taberele hippie, atragandu-i si pe altii. Dr. John Coleman remarca, in acest context, semnificatia schimbata a cuvantului “lover” (iubit, amant), de la sensul clasic din dictionar la cel codificat, in sensul homosexualitatii.

La mijlocul anilor ’60, miscarea “hippie” – nonviolenta – lansata de “Tavistock Institute” si “Stanford Research Center” prin intermediul muzicii “beat” si cu ajutorul drogurilor, intra in faza a doua, comisionata tot de “Comitetul celor 300″. Este faza “schimbarilor sociale” in America, o faza marcata de violenta si anarhism al grupurilor de tineri “revoltati” si in care cuvantul cheie, “revolutie”, este insinuat sau sugerat cu abilitate. La minutul 3:30 al clipului , gasiti un fragment edificator pentru a intelege mai bine experimentul Beatles: http://youtu.be/NUef4saVm28 Incepand cu min. 5:30 aflam de importanta ce o da Aleister Crowley (unul din stalpii new age) ascultarii anumitor texte derulate invers. De remarcat ca aceasta este una din „invataturile” ce le-a primit direct de la demoni (chiar el ii denumeste astfel) si pe care le-a publicat ulterior. Aleister Crowley si REVOLUTIA SATANISTA (rock, sexualitate, droguri) ! Edward Alexander Crowley (1875–1947) a fost maestru mason si bisexual. In 1947, inainte de a muri, a lasat o schita a infatisarii unui “sef secret “, creaturi non umane din zona Tibetului ce au influentat si au dictat lucrari theosofice precum cele ale lui Madame Blavatsky, Alice Bailey (toti trei considerati a fi stalpi ai new age) sau Benjamin Creme (cel ce spunea in 1959 ca acestia i-au transmis ca dupa aproximativ 20 de ani va apare pe pamant “maestrul maestrilor“, iar in 1982 declara: “Cristul este printre noi“ … In acea schita, bipedul arata aidoma extraterestrilor din “cultura UFO “. Ca si ceilalti, Crowley si-a numit clar stapanul: lucifer. A influentat organizatiile oculte Golden Dawn si Ordo Templi Orientis. Cea mai cunoscuta lucrare a sa este The Book of the Law, al carei text central este noua filosofie a vietii denumita Thelema, a carei lozinca “Do what thou wilt” a influentat decisiv mentalul colectiv al generatiei tinere incepand cu anii 60. Aceasta filosofie a primit-o in Egipt in timpul unei experiente mistice din 1904, ocazie cu care zeul (dracul) horus l-a informat ca a inceput o noua epoca magica, al carei profet va fi Crowley. Tot atunci horus (autonumit zeul vazduhului, stapanul noii ere si bestia printul-preot) i-a dictat si textul cartii

A practicat ritualuri magice sexuale cu femei si barbati.

Stranse legaturi cu iluminatii.

Pentru foarte mult timp a mai fost si agent al serviciilor secrete britanice, avand la un moment dat misiunea de a compromite idealurile germane sau irlandeze, prin propaganda aberanta. A fost unul din cei ce s-a ocupat cu intoxicarea serviciilor secrete germane cu “informatia” ca luxosul si gigantul transoceanic RMS Lusitania ar transporta cantitati urisase de materiale de razboi si ca incearca sa pacaleasca blocada submarinelor nemtesti. Acest fapt a dus la dramatica scufundare a vasului civil (al doilea dezastru ca marime dupa Titanic) si a reprezentat motivul intrarii SUA in razboi. In acelasi timp, isi promova articole in ziarele nemtesti The Fatherland si The International.

A folosit un spectru larg de stupefiante in cadrul experientelor sale magice.

Dupa cum bine se observa in documentar, lucrarile malficei unelte a satanei au o influenta determinanta incepand cu anii 60 asupra muzicienilor de succes, Ozzy Osbourne, solistul formatiei Black Sabbath (sabatul negru) numindu-l “un fenomen al timpului sau” si dedicandu-i melodia “Mr. Crowley”. Iata cateva versuri din lirica celebrei formatii:

“Urmeza-ma si nu vei regreta

Paraseste viata pe care o aveai inainte de a ma intalni

Tu esti primul care primesti aceasta iubire a mea

Impreuna cu mine pana la sfarsitul vremurilor

Acum te am sub puterea mea

Iubirea noastra devine din ce in ce mai puternica, cu fiecare ora

Uita-te in ochii mei si vei vedea cine sunt

Numele meu este lucifer, te rog da-mi mana”

Crowley este considerat de majoritatea “legendelor rock” ca fiind patronul acestui tip de muzica, iar in epoca de glorie a lor, acestia umpleau stadioane cu tineri. Acum acei spectatori indobitociti sunt maturii care isi educa propriile odrasle … In ce spirit si ce valori le prezinta?

Crowley spunea:

“Mi-am dorit sa fiu chief of staff al diavolului”

“Lucifer este ingerul meu pazitor. Satana nu este inamicul omului, el a facut bine rasei noastre, el cunoaste binele si raul si initeaza”

Iata si versuri ale formatiei Mercyful Fate:

„Ma dezic de Iisus Hristos

Amagitorul

Si ma lepad de credinta crestina

Dispretuind-o

Jur acum

Sa-mi dau

Mintea mea

Trupul

Si sufletul meu

Ajutor

Stapanului nostru satan”

Iar ca refren repeta:

“Do what thou wilt

Trebuie sa fie o singura lege”

Alti propovaduitori ai filosofiei lui Crowley au fost de asemenea si Led Zeppelin, Jim Morrison, Clash, Marilyn Manson (adept infocat al satanismului lui Anton Szandor LaVey), Beatles, Red Hot Chili Papers (care la decernarea premiilor MTV multumea lui satan), Ministry (albumul “Psalmul 69” fiind una din culmile mizeriei umane), Rolling Stones, Sting, David Bowie
Imagine
Rock-ul a reprezentat o revolutie muzicala care a promovat insa alte doua rele dupa el: drogurile si desfraul. Daca germenii revolutiei sexuale aparusera cu 50 de ani inainte, explozia consumului de stupefiante este insa strans legata de aceasta revolutie satanica si a lovit in plin tocmai acolo unde plamada era mai frageda: la tineri. Crowley spunea:

“Lasati-ma sa-i ademenesc pe baieti … Apoi acesti baieti devenind barbati vor edifica noua lume”

Tot el considera ca ideile sale prind foarte bine promovandu-se intens homosexualitatea si ca atare declara in lucrarile sale familia traditionala ca fiind inamicul public numarul 1. De aceea revolutia satanica are o tinta clara: tinerii rebeli, ce lupta pentru evadarea din normele familiei. In anii 60 sodomia era interzisa in toate statele americane, azi …

Ce-l mai mare impact l-a avut in anii 60 formatia Beatles, creand in mintile tinerilor iluzia ca de atunci incolo ei vor decide ce vor face, cum sa se imbrace, cand si cu cine sa faca sex, etc. Totul era insa controlat, nu li se oferea decat o „alternativa” spre iad. Aceasta formatie a fost folosita si in alt scop: „evadarea” din traditie a reprezentat si o intoarcere a spatelui de la valorile crestine si o indreptare a tinerilor spre cultura indo-tibetana. Tinerii hippie nu mai cautau adevarul in Biblie, ci pe la tot felul de guru. Evident tot de atunci s-a raspandit masiv yoga si ratacirea reincarnarii. Formatia ajunsese atat de cunoscuta incat mass-media i-a declarat “mai faimosi ca Iisus Hristos”. Dar nimeni nu ajunge faimos in epoca moderna daca nu este promovat iar interesul celor din spatele intregii actiuni era clar: odata cu muzica lor se promovau si “invataturile”. Vedeta Marilyn Manson, pe numele sau real Brian Hugh Warner (1969-), si-a pus acest pseudonim dupa Marilyn Monroe si Charles Manson. Acesta spunea:

“este timpul ca lumea lor sa fie distrusa (a crestinilor). Este timpul pentru new age, epoca lui horus.”

Nici Iron Maiden (fecioara de fier, dupa numele vestitei unelte de tortura) nu se lasa mai prejos:

„Aduti fiica

Aduti fiica

La sacrificare”

Firesc, caci tot ei „explica”:

„Ne referim la chestii precum tarot si la idei precum cele ale lui Aleister Crowley”

Dupa cum observati, revolutia satanica are diferite segmente si nu tuturor li se ofera varianta dura. Multi adepti a avut „flower power” o „alternativa” ingaduita de SISTEM si spre care au bulucit cei ce doreau pace pe pamant si care erau in opozitie cu politica oficiala a statelor vestice. E limpede ca muzica lor nu putea avea un asemenea succes daca nu era promovata. Iata mai jos detalii ale catorva personaje ce s-au ocupat de aceasta, toti evrei:

Don Arden (1926 – 2007), nascut Harry Levy, Anglia, manager in muzica, afacerist, promotor al grupurilor rock Small Faces, Electric Light Orchestra si Black Sabbath

Este socrul lui Ozzy Osbourne (Black Sabbath)

Gerry Bron, record producer britanic. Promotor Motörhead si Uriah Heep

Edgar Miles Bronfman, Jr. (1955 -) , fost vice-chairman al Vivendi Universal, CEO al Warner Music Group, face parte din una dintre cele mai influente familii evreiesti din Canada.

Membru COUNCIL ON FOREIGN RELATIONS ( CFR )

Bradford Phillip Delson (1977 -), SUA, muzician, chitarist, fondator grup Linkin Park. De asemenea A&R Representative al Machine Shop Recordings.

Bob Dylan (1941 -) , nascut Robert Allen Zimmerman, cantaret, poet si pictor american

Brian Samuel Epstein (1934 – 1967), managerul formatiei The Beatles. Homosexual, a murit din cauza unei supradoze de drog.

Bob Ezrin (1949 -), muzician si record producer: Alice Cooper, Lou Reed, Pink Floyd, Peter Gabriel si Kiss. A produs The Wall.

David Geffen (1943-), record executive, producator de film si teatru american, homosexual.

Vechi coleg cu Barry Diller, fondeaza in 1970 Asylum Records unde au inregistrat Jackson Browne, The Eagles, Joni Mitchell, Bob Dylan, Tom Waits, Linda Ronstadt si J.D. Souther. Compania se uneste in 1972 cu Elektra Records si devine Elektra/Asylum Records in care ramane pana in 1975 cand pleaca la studiourile de film Warner Brothers ca Vice Chairman.

In 1980 fondeaza Geffen Records si il recruteaza ca presedinte pe Ed Rosenblatt de la Warner Brothers Records. Inregistreaza Donna Summer, Asia cu Steve Howe si John Wetton, Elton John The Fox album, Cher, Sonic Youth, Aerosmith, XTC, Peter Gabriel, Lone Justice, Blink-182, Guns N’ Roses, Pat Metheny, Sloan, Nirvana, The Stone Roses, Neil Young, Weezer si Rufus Wainwright. Marca este vanduta in 1990 catre MCA, azi fiind parte a Interscope-Geffen-A&M divizie a succesorului MCA, Universal Music Group.

In 1994 cofondeaza studiourile DreamWorks SKG impreuna cu Steven Spielberg si Jeffrey Katzenberg. Cititi va rog si articolul:

L-a sprijinit pe Barack Obama in campania prezidentiala. Despre sotii Clinton spunea : “Toti in politica mint , dar ei o fac atat de usor, incat devine suparator “.

Albert Bernard Grossman (1926 – 1986) , antreprenor si manager in muzica folk . Managerul lui Bob Dylan.

Allen Klein (1931 -), afacerist american. I-a promovat pe The Beatles si The Rolling Stones.

David Knopfler (1952 -), chitarist, pianist, cantaret si compozitior englez. Fondatorul trupei Dire Straits.

Artie Kornfeld (1942 -), nascut Arthur Lawrence Kornfeld, musician , record producer american. Impreuna cu John Roberts, Joel Rosenman si Michael Lang, planuiesc si produc Woodstock Rock Festival in 1969.

Andrew Loog Oldham (1944 -), producator englez, impresar : The Rolling Stones.

Georgios Kyriacos Panayiotou (1963 -), cantaret englez, fost la trupa Wham!, homosexual.

Sumner Murray Rothstein (1923 -), actionar principal si Chairman of the Board al National Amusements. Impreuna cu familia sa actionari principali CBS Corporation, Viacom, Midway Games, MTV Networks, BET, Paramount Pictures DreamWorks si MovieTickets.com.

A cumparat Blockbuster Entertainment (inclusiv compania de productie Aaron Spelling), cea mai mare retea de inchiriei DVD si jocuri video din lume.

Bernard Rhodes a fost managerul legendarei trupe punk rock engleze The Clash.

Sir Howard Stringer ( 1942 – ), Chairman si CEO al Sony Corporation, corporatie membra COUNCIL ON FOREIGN RELATIONS ( CFR ), responsabil cu intreaga activitate Sony, inclusiv subsidiarele media si electronica precum: Sony Computer Entertainment, Sony Music Entertainment, Sony Electronics, Sony Pictures Entertainment si Sony Financial Holdings.

Membru COUNCIL ON FOREIGN RELATIONS ( CFR ) .
Filmele Horror – o adevarata problema pentru sanatatea mintala a oamenilor!
Iluminatii promoveaza filmele horror pentru a alimenta rautatea si sadismul din fiinta umana, pentru a-i putea controla usor pe acesti oameni!

Am ajuns la o adevarata problema a societatii noastre contemporane si anume filmele horror. Filmele horror, reprezinta modul clar si precis prin care iluminatii doresc sa distruga structura luminoasa a fiintei umane, dezaxand-o si orientand-o spre alte cutume unde violenta, spaima, frica si ura “este ceva normal”. Daca priviti cu atentie rata uriasa a violentei in randul societatii noastre si va intrebati “de ce?”, reflectati mai bine, ce fac tinerii sau copii dvs. de ajung in aceasta situatie?

Am vazut multi psihologi care la unison se intreaba: “de unde atata violenta printre tineri?”, in scoli, baruri, pe strada, insa putini oameni au sarit sa condamne aceste dejectii ale societatii care sint filmele horror, alaturi de jocurile video unde violenta e la ea acasa combinata cu tutun si alcool, de unde rezulta astfel un scenariu socant.
Imagine
Halloween-ul este “cireasa de pe tort” sau varful aisbergului pentru negativismul promovat de iluminatii.
În câţiva ani, marile filme hollywoodiene vor avea teme biblice. După Apocalipsă şi extratereştri, Oculta Mondială vrea să ne intoxice cu alte neadevăruri? Am citit pe Huffington Post un articol (de fapt un interviu) cu producătorul de film Armondo Linus Acosta, despre “Cina cea de taină” din Biblie. La începutul articolului am aflat însă câteva lucruri foarte interesante: şi anume că Hollywood-ul se pregăteşte de noi producţii cinematografice de inspiraţie biblică.

Astfel, în 2014 va apare o super-producţie intitulată “Noah” (“Noe”), în care personajul biblic se va lupta cu supravieţuirea în lupta sa cu “marele potop”. Producţia va costa 125 de milioane de dolari, va fi realizată de Paramount Pictures şi va avea în rolul principal pe binecunoscutul actor Russell Crowe. Studiourile MGM plănuiesc o mega-producţie, un remake după filmul “Ben Hur” din 1959. Subiectul producţiei din 1959 surprindea relaţia dintre un prinţ evreu, Ben Hur şi un ofiţer roman, Messala. În noul film, MGM intenţionează să-l introducă şi pe Iisus Hristos în scenă.

Warner Bros. Pictures doreşte să realizeze un “blockbuster” despre Moise, care va fi regizat de Steven Spielberg. Ştiţi cum se va numi filmul? “Gods and Kings”, adică “Zei şi regi”. Titlul spune totul… Dumnezeul biblic e transformat într-un simplu zeu! 20th Century Fox, un alt mare studiou hollywoodian, intenţionează să producă filmul “Exodus”, adică “Exodul”, ce are (la fel ca erou principal pe Moise. Sony Pictures dezvoltă proiectul “The Redemption of Cain”, adică “Răscumpărarea lui Cain”, un film inspirat din povestea fratricidă dintre Cain şi Abel. Şi, ca totul să fie complet, şi Lionsgate intenţionează să iasă cu filmul “Mary, Mother of Christ”, adică “Maria, mama lui Hristos”.

De ce marile studiouri hollywoodiene au tocmai acum în proiect filme de inspiraţie biblică? Ultima mare producţie de genul acesta a fost “The Passion of the Christ” (2004), filmul controversat al lui Mel Gibson despre crucificarea lui Iisus. Într-un articol de pe Wall Street Journal dedicat acestui subiect, se spune că e vorba doar de strategii de marketing pentru a face cât mai mulţi bani. În articol se spune că “mai mulţi directori din industria filmului sunt de părere că publicul de azi ar putea fi deschis la lecțiile de inspiratie biblică, într-un moment în care o mare parte a lumii se confruntă cu criza economică, iar Orientul Mijlociu este chinuit de instabilitate politică”.
Imagine
Eu nu cred că aici e vorba doar de bani. Cum Hollywood-ul e vândut Ocultei Mondiale, cred că aceste noi mari producţii cinematografice de inspiraţie biblică au menirea să inducă în populaţie un anumit mesaj: faptul că Dumnezeul Vechiului Testament nu este altceva decât un “zeu rău şi gelos cu oamenii” şi că Iisus este mai mult om decât fiinţă divină. Acesta va fi mesajul… sunt sigur de asta şi o să vedeţi peste câţiva ani când vor apărea aceste filme. Am fost intoxicaţi cu Apocalipsa şi extratereştri în anii aceştia… în viitorul apropiat o să fim manipulaţi cu povestiri biblice deformate. Planul Ocultei Mondiale de intoxicare a conştiinţei populaţiei funcţionează perfect! In fecare film pe tema biblica sunt strecurate minciuni diavolesti . Rastalmaciri ale evangheliei . Cum este promovat satanismul promovat in cultura pop

SURSE

  1. https://ro.wikipedia.org/wiki/Hippie
  2. http://www.fatanevazutaalumii.ro/2011/03/mkultra-odioase-experimente-de-control.html
  3. http://stratonelu.webnode.ro/%C5%9Fcoala-de-rock/stratonelu-rock-school/a5-hippie-story/
  4. http://dantanasescu.ro/2011/08/17/filosofia-satanista-promovata-in-cultura-occidentala.html
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro