Disparitia avionului malaezian – 6 lucruri care nu s-au spus la TV despre zborul 370! Telefoanele pasagerilor din avionul Malaysia Airlines inca SUNA! 20 de angajati ai unei companii high-tech orientata catre energie libera se aflau in acel moment in avion!

by Avionul a pierdut contactul cu turnul de control la ora locala 02.40 (vineri, 7 martie 2014, 20.40, ora Romaniei), potrivit companiei. Aparatul, un Boeing 777-200, a decolat de la Kuala Lumpur cu 239 de persoane la bord, dintre care 227 de pasageri de 13 nationalitati si 12 membri ai […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Avionul a pierdut contactul cu turnul de control la ora locala 02.40 (vineri, 7 martie 2014, 20.40, ora Romaniei), potrivit companiei. Aparatul, un Boeing 777-200, a decolat de la Kuala Lumpur cu 239 de persoane la bord, dintre care 227 de pasageri de 13 nationalitati si 12 membri ai echipajului, si trebuia sa soseasca la Beijing la ora locala 06.30 (00.30, ora Romaniei).

„Regretam profund ca am pierdut contactul cu zborul MH370, care a parasit Kuala Lumpur sambata, la ora locala 00.41 (vineri, 18.41, ora Romaniei), cu destinatia Beijing”, a declarat CEO-ul grupului Malysia Airlines, Ahmad Yahya, citat intr-un comunicat.

„Echipa noastra ii contacteaza pe apropiatii pasagerilor si (membrilor) echipajului”, a adaugat el. „Gandurile si rugaciunile noastre se indreapta catre toti pasagerii, (membrii) echipajului si familiile lor”, a spus el.

„Malaysia Airlines colaboreaza cu autoritatile, care au activat echipele lor de cautare si de salvare pentru a localiza aparatul„, a anuntat compania. Avionul trebuia sa zboare deasupra Peninsulei Indochina.

Aici se pot face multe speculatii si se poate emite diverse ipoteze, iar detaliile oficiale au fost expuse pe stirileprotv.ro[1]

Telefoanele pasagerilor din avionul Malaysia Airlines inca SUNA!

Daca vi se pare ceva total neobisnuit la ceva ce ar fi un accident aeronautic, este ca TELEFOANELE PASAGERILOR SA SUNE.

„Au trecut  patru zile de la disparitia avionului Malaysia Airlines, insa, nici urma de aeronava. Misterul pare sa se adanceasca si mai tare dupa ce o parte din rudele calatorilor au declarat ca telefoanele pasagerilor sunt deschise si functioneaza.

Rudele pasagerilor disparuti sustin ca au incercat sa ii apeleze pe cei dragi si, in mod bizar, telefoanele mobile ale acestora inca suna.

Potrivit  Washington Post, mai multe familii ale pasagerilor aflati in Boeing-ul 777 au declarat  ca au observat activitate pe internet pe paginile personale ale celor disparuti, pe un site de socializare din China.

Un barbat a precizat ca a vazut pe site-ul respectiv cum cumnatul sau, care se afla in avion, apare online. Din pacate, in momentul in care a incercat sa il contacteze, nu a primit niciun raspuns.

Intre timp, autoritatile au reusit sa afle ca unul dintre pasagerii care se afla la bord cu un pasaport fals era tot de origine iraniana, ca si cel care procurase biletele. Nu avea insa legaturi cu nicio organizatie terorista.

Dupa 4 zile, misterul disparitiei aeronavei ramane de nepatruns. Nimeni nu intelege cum un avion cu 239 de oameni la bord poate sa dispara fara urma. Aria cautarilor a fost extinsa, la o raza de 160 de kilometri in jurul locului unde a fost pierdut contactul cu avionul. Zona include acum si o suprafata vasta din Golful Thailandei, intre Malaezia si Vietnam.”[2]

Misterul a ce s-a intamplat cu avionul este teribil si aici atinge si anumite puncte paradoxale, in special faptul ca… telefoanele inca suna!  Cum ar putea niste telefoane intr-un accident aeronautic sa mai poata suna? Sa presupunem ca ii cade telefonul in ocean, va plutii sau se va duce la fund, dar totusi ele incep sa se deterioreze si sa se inchida, insa in cazul asta vedem ca ele n-au niciun fel de problema. In ciuda tragediei, unele persoane, mai comice, au inceput sa scoata si bancuri cu asta de genul: „pasagerii au ajuns in rai si isi actualizeaza facebook-ul si isi verifica reteaua daca mai au semnal”.

6 lucruri care nu s-au spus in presa despre acest caz!

Intr-un articol publicat pe site-ul naturalnews.com[3] ni se scot in evidenta 6 puncte pe care cei din presa nu le-au prezentat.

1. Boeing-urile 777 au la bord cutie neagra

Toate Boeing-urile 777, sint echipate cu aparate de inregistrat de zbor, cum ar fi „cutia neagra”, care este proiectata pentru a rezista la orice explozie. Acestia in mod sigur detin date si convorbiri, pe care se pare ca nu le-au facut publice.

2. Cutiile negre transmit semnal continuu timp de 30 de zile

Toate cutiile negre transmit semnal timp de 30 de zile dupa ce a avut loc un accident aeronautic. In acest caz, autoritatile spun ca, cutia neagra nu a putut fi detectata. Sa fie oare asa?
Daca nu exista semnal, inseamna ca ori nu mai exista cutia neagra ori n-a fost niciodata acolo ori o forta incredibila ar fi distrus-o.

3. Resturile din avion ar trebui sa pluteasca la suprafata

De ce nu se regasesc resturi din avion pe mare? Scaunele si multe parti nemetalice ar trebui in mod evident sa pluteasca. Se pare ca niciuna dintre aceste lucruri nu se intampla in acest caz.

4. O racheta ar fi lovit avionul

Circula si aceasta teorie pe internet cum ca o racheta sol-aer ar fi fost trimisa sa loveasca avionul. La fel si in acest caz ar fi trebuit sa existe urme care sa conduc la fata locului.

5. Locul aeronavei pe radar in momentul disparitiei nu este un mister

Atunci cand se incepe o producedura de identificarea a unei aeronave disparute, se ia prima data pozitia unde se afla nava inainte de a disparea si se trimite acolo de urgenta echipele de salvare. Ori, se pare ca acestia chiar nu vor sa se afle adevarul!

6. Daca zborul 370 ar fi fost deturnat atunci n-ar fi disparut de pe radar

Abia asteapta americanii o astfel de disparitie ca sa inceapa iar sa-si propage minciunile si lupta impotriva dusmanului fantasmagoric, invizibil, care este „terorismul”. Deturnarea unui avion de catre un terorist, nu face ca avionul sa dispara de pe radar, caci teroristii, in acest caz, anunta turnul de control si spun c-au preluat controlul, iar apoi fac niste cerinte pentru a li se indeplinii.

Triunghiul Bermudelor in zona Marii Chinei

Asta imi aduce aminte de socantul caz aeronautic cand un avion disparut in anul 1946 a aterizat in 1993, in America de sud, iar toti cei de la bordul avionului erau schelete. La fel si acolo sint intrebari: „cum s-a putut ateriza, daca sint schelete?”, „cum de cafeaua inca era fierbinte pentru pasageri?”. Acesta e un caz foarte socant, ceea ce arata ca a disparut intr-o bula temporala.

Mai multe despre acest caz puteti sa cititi pe larg aici -> http://www.fara-secrete.ro/un-avion-disparut-in-anul-1946-a-aterizat-in-1993-in-america-de-sud-dupa-ce-a-ramas-blocat-intr-o-bula-temporala.

20 de angajati ai unei companii high-tech orientata catre energie libera se aflau in acel moment

Aceasta a fost scrisa pe site-ul lovendal.ro si citez sau „plagiez”, cum ii place lui Lovendal (alias Iacob Adrian Ovidiu) sa zica despre mine:

„În legătură cu acest tragic eveniment există multe suspiciuni. În primul rând, precum spuneam mai sus, aeronava avea 239 de persoane la bord, dintre care 152 de chinezi, 38 de malaezieni, 12 indonezieni, 3 americani, precum şi alţi cetăţeni. Însă, s-a raportat că 7 pasageri foloseau paşapoarte false, ceea ce deja devine extrem de suspect. Apoi, nu a existat niciun raport sau semnal care să arate că aeronava ar fi avut probleme tehnice înainte să se fi prăbuşit (probabil) în mare.

Dar, lucrul cel mai suspect îl constituie faptul că în avionul care s-a prăbuşit se aflau 20 de angajaţi ai unei companii americane de high-tech, orientată spre energii alternative, Freescale Semiconductor. Doisprezece dintre angajaţi sunt din Malaiezia, iar opt provin din China. Printre produsele oferite de companie se numără şi componentele pentru vehicule electrice. Interesant, nu?

“Întreaga comunitate Freescale Semiconductor este profund întristată de această veste”, a declarat compania într-un comunicat adresat presei, adăugând că ea va oferi mai multe informaţii, după ce acestea vor deveni disponibile. “În prezent, ne concentrăm exclusiv pe angajaţii noştri şi familiile lor”, a declarat Gregg Lowe, preşedinte lui Freescale. “Gândurile și rugăciunile noastre sunt alături de cei afectați de acest eveniment tragic.”

Acum, să vorbim puţin despre această companie: Freescale Semiconductor. Conform site-ului oficial al companiei, “Freescale Semiconductor este lider global în soluţii de procesare, oferind industriei produse de vârf pe piețele automobilistice, industriale și de rețele informatice (…) Tehnologiile noastre fac lumea mai ecologică, mai sigură, mai sănătoase și mai conectată.” Freescale produce aplicaţii-cheie pentru: vehiculele electrice şi hibride, infrastructura wireless de ultimă generație, gestionarea energiei inteligente, dispozitive medicale portabile, aparate de consum și de dispozitive mobile inteligente. Compania are sediul în Austin, Texas, și are operaţiuni de cercetare-dezvoltare, producție și vânzări în întreaga lume.

Este posibil ca zborul MH370 să fi fost distrus de o rachetă, care a fost lansată ca un avertisment pentru compania Freescale Semiconductor, pentru a nu mai dezvolta tehnologii pentru maşinile electrice? E posibil.”[4]

SURSE

1. http://stirileprotv.ro/stiri/international/un-avion-cu-239-de-persoane-la-bord-care-zbura-spre-beijing-a-disparut-de-pe-ecranele-radarelor.html

2. http://stirileprotv.ro/stiri/international/telefoanele-pasagerilor-din-avionul-malaysia-airlines-disparut-inca-suna-nicio-urma-insa-de-aeronava.html

3. http://www.naturalnews.com/044244_Malaysia_Airlines_Flight_370_vanished.html#

4. http://www.lovendal.ro/wp52/avionul-malaiezian-disparut-ar-fi-putut-fi-doborat-de-fortele-oculte-care-se-opun-dezvoltarii-automobilului-electric-20-de-angajati-ai-unei-companii-high-tech-orientata-spre-energia-verde-se-afla/

Related Posts

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extraterestri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro