Chemtrails – acum „se şpreiază” moartea şi în România

by Mulţi confundă chemtrails cu contrails. Din păcate puţini ştiu însă că aceste dâre sunt de două feluri: contrails şi chemtrails. Contrails sunt acele dâre de condensare normale care se formează datorită apei din gazele de evacuare ale motoarelor cu reacţie. Ele apar doar la înălţimi peste 9000 de metri […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Mulţi confundă chemtrails cu contrails. Din păcate puţini ştiu însă că aceste dâre sunt de două feluri: contrails şi chemtrails.

Contrails sunt acele dâre de condensare normale care se formează datorită apei din gazele de evacuare ale motoarelor cu reacţie. Ele apar doar la înălţimi peste 9000 de metri unde temperatura exterioară este foarte joasă.

Pentru a se forma contrails-urile este necesar ca temperatura gazelor evacuate de motoarele avionului să scadă, de aceea ele apar la o anumită distanţă de corpul avionului şi se dispersează foarte repede.

Chemtrails sunt acele dâre lăsate de avioane care seamănă cu dârele de condensare (contrails) dar, spre deosebire de acestea, sunt foarte persistente (pot dura câteva ore dacă nu bate vântul), de aceea le putem vedea brăzdând cerul dintr-o parte în alta, de-a lungul şi de-a latul lui ca un grilaj, de parcă cineva a dorit să acopere fiecare bucăţică de cer.

Dacă, în urmă cu câţiva ani, în America oamenii s-au revoltat deoarece au văzut tot mai multe avioane care „şpreiază” cerul, începând de câţiva ani încoace, şi pe cerul României au început să apară dâre identice, fiind înregistrate din ce în ce mai multe rapoarte.

chemtrail vs contrail

Sunt tot mai multe relatări ale unor persoane care, după apariţia acestor chemtrails, s-au simţit rău, s-au îmbolnăvit şi au ajuns chiar la spital.

Cartea Un genocid planetar – zguduitorul secret dezvăluit al dârelor morţii (chemtrails-uri) pe care anumite avioane le fac să apară pe cer (spre a răspândi pe ascuns atât unele substanţe chimice ce sunt foarte toxice, cât şi bolile, epidemiile, suferinţa şi moartea), de profesor yoga Gregorian Bivolaru, prezintă mai multe astfel de relatări dar şi metode pentru a contracara efectele chemtrails-urilor.

Dacă privim cu multă atenţie şi luciditate la tot ceea ce se petrece actualmente pe această planetă, descoperim că lumea în care trăim devine pe zi ce trece din ce în ce mai periculoasă pentru fiecare dintre noi. Aceasta nu se petrece doar din cauza celor care urzesc din umbră planuri criminale monstruoase şi implementează acţiuni în mod evident satanice care vizează un genocid planetar şi fac multe alte răutăţi, ce sunt cel mai adesea nebănuite de masele de oameni naive, credule, ignorante şi atât de uşor manipulabile prin mass-media.

Toate aceste grozăvii, toate aceste aspecte foarte grave şi inadmisibile se petrec deja de ceva vreme şi există un mare pericol să continue să se petreacă (într-o proporţie din ce în ce mai mare) mai ales din cauza tuturor acelora care au descoperit între timp monstruoasa conspiraţie satanică ce se desfăşoară sub ochii noştri, dar „se mulţumesc” să privească la toate acestea cu o mare indiferenţă, lăsându-i pe aceşti criminali vicleni şi cameleonici să săvârşească nestingheriţi toate relele, crimele şi grozăviile pe care le-au plănuit.

Aceste fenomene s-au răspândit în toată lumea iar tot mai mulţi oameni au observat între timp că au devenit extrem de numeroase. După ce s-a demonstrat că nu au nimic de a face cu dârele de condensare sau cu dârele provenite de la combustibilul avioanelor, subiectul „Chemtrails” a fost lăsat de o parte de către media oficială iar întrebările incomode nu au primit răspuns.

În urma analizelor de laborator s-a dovedit că aceste avioane împrăştie substanţe nocive pentru oameni şi pentru mediul înconjurător. Anumite boli au fost corelate cu aceste chemtrails. Media alternativă a furnizat informaţii despre aceste dâre ale morţii.

Scepticii rămân convinşi că este doar o teorie a conspiraţiei, însă există brevete ce fac posibilă existenţa şi manifestarea chemtrails-urilor. Aceste arme chimice cu efect întârziat sunt atacuri bio teroriste ce se desfăşoară pe întregul glob.

În cadrul brevetelor lui Bernard Eastlung  se menţionează că este posibilă dispersarea bariului în straturile superioare ale atmosferei şi se specifică faptul că aceasta este de natură să mărească foarte mult conductivitatea, favorizând în felul acesta declanşarea anumitor fenomene de rezonanţă ce permit folosirea sistemelor secrete de tip HAARP.

Una dintre substanţele chimice pulverizate abundent în chemtrails, aluminiul, provoacă tot felul de probleme de sănătate. Substanţa chimică atacă în primul rând sistemul nervos, provocând tulburări de somn, nervozitate, instabilitate emoţională, pierderi de memorie, dureri de cap etc. Dacă deodorantele şi antiperspirantele pe bază de aluminiu nu sunt indicate a fi folosite, cum pot oare aceste chemtrails să nu ne afecteze? Expunerea prelungită la aluminiu poate provocă: degenerarea creierului, anemie, probleme digestive, insuficienţă renală, probleme de vorbire, dureri musculare, scade densitatea oaselor, împiedică asimilarea calciului.

Bariul este, de asemenea, un produs chimic ce a fost găsit în zonele puternic pulverizate. Prezenţa acestuia în organism, chiar şi în cantităţi infime poate duce la vărsături, dureri abdominale şi diaree apoasă. Un alt element cu care suntem otrăviţi este stronțiu-90. Acest compus chimic este utilizat în producerea tuburilor electronice, pentru tratarea anumitor boli de ochi şi în industrie. În cazul în care este inhalat se va dizolva pe suprafaţa plămânilor ajungând astfel în sânge. Astfel, poate reduce numărul de celule roşii din organism cauzând oboseala excesivă şi o rezistenţă scăzută împotriva bolilor.

Acestea sunt doar câteva substanţe ce sunt împrăştiate împreună cu multe altele. Ce urmăresc elitele prin aceste programe? Pur şi simplu să fim o rasă de oameni docili, care să le folosească substanţele chimice oferite chiar de ei prin industria farmaceutică. Este un întreg laţ în jurul nostru şi depinde de noi dacă ne vom lăsa pradă acestuia.

Una din metodele de luptă împotriva efectelor nocive este adoptarea unei alimentaţii naturale şi sănătoase. Este foarte important ceea ce consumăm. Să nu uităm că reclamele ce ne îndeamnă să consumăm hrana oferită de corporaţii reprezintă un alt mod de manipulare iar rezultatele sunt aceleaşi. Alimentele trebuie procurate de la surse de încredere şi dacă este posibil să fie cât mai naturale.

Pentru a putea beneficia de un efect purificator cât mai eficient este bine să urmărim să folosim în alimentația noastră următoarele legume: ovăzul, andivele, ridichea neagră, fasolea verde, morcovul, sfecla roșie, țelina, sparanghelul, ceapa, usturoiul, castravetele, salata, pătrunjelul. Cele mai indicate fructe cu efecte depurative sunt: pepenele verde, piersicile, lămâile, portocalele, grapefruitul și ananasul.

Chemtrails-urile sunt folosite de către elite în diverse scopuri malefice: acela de a ne îmbolnăvi, de a ne slăbi sistemul imunitar, de a ne manipula psihicul şi voinţa; acela de a realiza diverse experienţe biologice şi chimice asupra mediului înconjurător şi mai ales asupra oamenilor; acela de a-i împiedica pe oameni să-şi atingă potenţialul lor divin şi să-şi dezvolte capacităţile, înzestrările, talentul şi aptitudinile; acela de a controla coridoarele aeriene şi ionosfera; acela de a controla climatul, viaţa vegetală şi animală de pe Pământ, şi tot ceea ce poate fi folosit ca hrană.

Gravele afecţiuni ce sunt provocate de dârele morţii (chemtrails-uri)

Evident aceste operaţiuni de „întunecare artificială a atmosferei” sunt secrete, armata americană neagă orice implicare, deşi Barak Obama contrazice acest lucru prin declaraţiile sale oficiale.

Obama se gândeşte să polueze stratosfera, ca să răcească planeta

După ce a distrus financiar şi înrobit populaţia cu datoria publică pentru salvarea băncilor private, preşedintele american, Barack Obama, ia în considerare un plan de a umple stratosfera de particule poluante, care ar reflecta căldura soarelui, pentru a lupta împotriva încălzirii globale. Experimentul controversat este considerat o posibilă ultimă soluţie pentru răcirea planetei, potrivit consilierului în ştiinţă al preşedintelui american, John Holdren, relatează Daily Mail. Astfel, planul prevede pulverizarea, în stratosferă, a unor particule de dioxid de sulf, dioxid de aluminiu şi aerosoli, care ar urma să reflecte căldura.

Holdren a admis că această abordare ar putea avea şi efecte negative grave şi nu ar rezolva complet problemele legate de emisiile de gaze cu efect de seră.
Dar am putea deveni destul de disperaţi încât să vrem să folosim planul”, a spus Holdren.

Întunecarea Globală

Aceste experimente fac parte din programul de „geoengineering” sau „Întunecarea Globală”, un plan prin care marile puteri ale lumii doresc să arunce particule fine în atmosferă care să reflecte lumina solară. Nu vreau să speculez cu lupta dintre întuneric şi lumină… dar e destul de clar, nu?

Orice persoană ce încearcă să privească cu o mare atenţie şi luciditate la ceea se petrece în jurul său, va observa la un moment dat că ce ni se spune şi ceea ce se vede la prima vedere nu este imaginea de ansamblu. Lucruri stranii se petrec iar descoperirea acestora este la îndemâna oricui. Adevărul este uneori prea şocant pentru a fi acceptat de către majoritatea oamenilor iar multe aspecte trec pe lângă noi fără să le acordăm importanţa cuvenită. În această categorie se înscrie şi fenomenul numit „chemtrails” sau dârele morţii.

Scrisoarea unui mecanic de aviaţie

Iată o scrisoare extrem de interesantă, care a fost publicată pe site-ul lui Clifford Carnicom, apoi afişată pe site-ul lui Jeff Rense (ambele site-uri sunt dedicate acestui subiect legat de crimele realizate prin intermediul „dârelor morţii” – chemtrails), scrisă de un mecanic de aviaţie. Chiar dacă unii pot obiecta că provenienţa acestei misive este incertă, ea coincide cu multe alte mărturii, inclusiv cu scrisoarea unui director al unei linii aeriene, ca răspuns la declaraţiile mecanicului anonim.

Din motive pe care le veţi înţelege pe măsură ce veţi citi ceea ce urmează, nu-mi pot divulga identitatea. Sunt un mecanic de aviaţie şi lucrez pentru o linie aeriană importantă. Muncesc într-o bază de întreţinere situată într-un mare aeroport şi hazardul a vrut să descopăr ceea ce nu-mi era vizibil destinat.

Mai întâi, trebuie să vă explic în două cuvinte cum funcţionează ierarhia în lumea mecanicilor din domeniul aeronautic. Acest lucru este important pentru înţelegerea relatării mele şi pentru cauza căreia îi consacraţi o mare parte din energia voastră. Mecanicii de aviaţie îşi doresc să lucreze în trei domenii: avionica, motoarele şi comenzile de zbor. Se consideră că mecanicii care lucrează pe aceste sisteme au atins cele mai înalte grade ale scării ierarhice. Vin apoi mecanicii care lucrează la sistemele hidraulice şi aparatele de climatizare. Următorii sunt cei ataşaţi sistemelor subalterne.

În sfârşit, pe treapta cea mai de jos a acestei scări, se găsesc mecanicii care lucrează la sistemele de golire a fluidelor. Niciun mecanic nu vrea să lucreze la pompe, rezervoare şi sistemul de conducte care servesc la înmagazinarea deşeurilor toaletelor din avioane. Totuşi, în fiecare aeroport unde am lucrat eu, există întotdeauna doi sau trei mecanici care se oferă voluntari pentru acest serviciu, oricare ar fi aeroportul. Ceilalţi mecanici sunt foarte fericiţi să-i lase să facă aceasta. Nimeni nu acordă cu adevărat atenţie acestor oameni şi niciun mecanic serios nu are o legătură veritabilă cu aceşti mecanici de zona a doua. De fapt, nu m-am aplecat niciodată cu adevărat asupra acestui aspect, până foarte de curând.

Majoritatea companiilor aeriene au acorduri de servicii reciproce cu celelalte companii care utilizează acelaşi aeroport. Aceasta înseamnă că dacă o companie are o problemă tehnică, de ea se va ocupa unul dintre mecanicii noştri. În schimb, dacă unul dintre avioanele noastre este în dificultate acolo unde îşi are baza de întreţinere o altă companie aeriană, avionul nostru va fi reparat de ei.

Într-o zi, acum aproximativ o lună, am fost chemat la bază pentru a lucra la avionul unei alte companii. În momentul în care m-a chemat, controlorul nu ştia care era problema şi nu putea să-mi dea niciun detaliu. Atunci când am sosit la faţa locului, am descoperit că pana se situa la nivelul înmagazinării deşeurilor. Nu existau alte soluţii: trebuia să mă strecor în interiorul carlingii pentru a rezolva problema. Pătrunzând în compartiment, mi-am dat seama că ceva nu e în regulă. Avionul avea mai multe rezervoare, pompe şi tuburi decât erau menţionate în caietul de sarcini.

La început, am presupus că sistemul fusese modificat. Nu mai lucrasem pe un aparat de acest tip de mai bine de zece ani. Urmărind să găsesc problema, am realizat rapid că tubajul şi rezervoarele suplimentare nu erau legate la sistemul de evacuare… Tocmai descoperisem acest lucru, când un alt mecanic de la compania mea a apărut subit. Era tocmai unul dintre mecanicii care lucrau în mod obişnuit pe aceste sisteme. I-am predat lucrul cu mare plăcere. Plecând, l-am întrebat despre acea echipare suplimentară. El mi-a răspuns: «Vezi-ţi de treaba ta şi lasă-mă să mă îngrijesc de a mea!»

A doua zi, lucram la calculatorul firmei ca să văd un plan de cablaj. Pentru că tot eram acolo, am decis să fac o cercetare cu privire la echipamentul suplimentar pe care îl găsisem în avion. Spre marea mea surpriză, manualele nu făceau nicio referire la echipamentul pe care îl văzusem în ajun. Am căutat în dosarele producătorului şi nu am găsit nimic nici acolo. Curiozitatea mea era atinsă în punctul sensibil: eram cu adevărat hotărât să descopăr natura acestui echipament.

Săptămâna următoare am primit trei dintre avioanele noastre, în hangarul principal, pentru inspecţia periodică. În timpul acestor inspecţii, în jurul avionului forfotesc peste tot o mulţime de mecanici. Tocmai îmi terminasem treaba şi am decis să mă duc să văd sistemul de evacuare pe unul dintre aparate. Cu toţi mecanicii din jur, eram sigur că nu avea să mă observe nimeni. Spre marea mea surpriză, avionul pe care am ales să-l inspectez avea şi el acel tip de echipare suplimentară!

Am început să urmez sistemul conductelor, pompelor şi rezervoarelor. Am descoperit ceea ce părea a fi unitatea de comandă a respectivului sistem. Era o cutie de comandă standard folosită în aviaţie, dar fără cea mai mică inscripţionare. Puteam urma firele de la cutia de comandă la pompe şi la valve, dar niciun alt circuit de comandă nu era conectat la această unitate. Singurele fire care erau racordate la această unitate erau legate la sistemul operaţional al comenzilor avionului.

Sistemul avea un rezervor mare şi două mai mici. Era dificil de văzut datorită îngustimii compartimentului, dar mi s-a părut că rezervorul mare ar fi putut cuprinde 200 litri. Rezervoarele erau legate la o supapă de golire şi de umplere care trecea prin fuzelaj, chiar în spatele supapei de golire a sistemului fluidelor uzate. Căutând unde ducea acest racord sub avion, am văzut că era ascuns în spatele unui fals panou, sub un alt panou care, la rândul lui, ajungea la sistemul canalului de golire. Am început să urmăresc tubajul pompelor. Aceste tuburi conduceau la o reţea de conducte mai mici care se terminau în marginile din spate ale aripilor şi ale stabilizatoarelor orizontale ale avionului.

Dacă priviţi cu atenţie aripile unui avion mare veţi vedea un mănunchi de fire, aproximativ de grosimea unui deget, care iese din marginea din spate a aripii. Acestea sunt tije de descărcare statice. Ele sunt folosite pentru a disipa sarcina de electricitate statică care se acumulează pe un avion în zbor. Am descoperit că acele conducte duceau la una din trei dintre aceste tije de descărcare electrostatică. Iar aceste false tije de descărcare electrostatică fuseseră găurite ca pentru a lăsa să scape un produs oarecare prin ele.

Trecuse o vreme de când eram cocoţat pe aripă. Dintr-o dată, unul dintre supraveghetori mi-a ordonat să părăsesc hangarul. El mi-a spus după aceea că treaba mea era terminată şi că nu eram autorizat să fac ore suplimentare. Cele două zile care au urmat au fost foarte încărcate şi nu am găsit niciun minut liber pentru a-mi continua mica anchetă. Două zile după descoperirea mea, am fost chemat să înlocuiesc un detector de temperatură pentru un motor de avion care se pregătea să decoleze. Am terminat lucrul şi m-am întors la hârţogărie.

Aproximativ 30 minute mai târziu, am fost convocat de directorul general. Atunci când am intrat în biroul său, mă aşteptau acolo reprezentantul sindicatului nostru şi alte două persoane, pe care nu le cunoşteam. Directorul mi-a spus că a fost descoperită o problemă serioasă. Eram suspendat pentru o greşeală gravă. Mi-a spus că scrisesem intrări false în raportul meu de lucru în legătură cu detectorul de temperatură pe care tocmai îl instalasem cu câteva ore înainte. Eram consternat şi am început să protestez. Am spus că era ridicol şi că făcusem cât se poate de conştiincios acea treabă. Reprezentantul sindicatului s-a interpus. El a recomandat să aruncăm un ochi la avion, pentru a lămuri situaţia. Atunci eu am întrebat cine erau ceilalţi doi oameni. Directorul general mi-a indicat că erau inspectori de securitate ai companiei aeriene, dar că nu erau obligaţi să-mi dea numele lor.

Ne-am înapoiat deci la avion, care ar fi trebuit deja să decoleze, dar care era încă garat la rampa noastră de întreţinere. Am deschis capota motorului şi reprezentantul sindicatului a scos detectorul de temperatură. A verificat numărul de serie şi a constatat că era piesa veche. Atunci ne-am dus la magazia de piese şi reprezentantul sindicatelor a verificat raportul meu. De pe o etajeră, el a luat o cutie sigilată. A deschis-o şi a scos un detector de temperatură având acelaşi număr de serie cu cel pe care îl instalasem. Imediat, el mi-a spus că sunt suspendat pentru o săptămână fără salariu.

M-am odihnit acasă în prima zi a suspendării mele, întrebându-mă ce s-a petrecut. Seara, am primit un apel telefonic. Vocea mi-a spus: „Acum ştii ce păţesc mecanicii care îşi bagă nasul acolo unde nu au nimic de făcut. Data viitoare când o să te amesteci să lucrezi la sisteme care nu te privesc, o să-ţi pierzi slujba! Cum mă simt generos astăzi, cred că o să te poţi întoarce la treabă curând.” CLIC. Am făcut imediat apropierea între ceea ce tocmai se produsese şi faptul că descoperisem acel tubaj misterios.

În dimineaţa următoare am fost chemat de directorul general. El mi-a spus că datorită excelenţei dosarului meu suspendarea fusese redusă la o zi. Trebuia deci să mă reapuc imediat de treabă. Singurul lucru la care mă puteam gândi era: Ce încercau «ei» să ascundă şi cine sunt aceşti EI?

Revenirea la treabă a fost ca şi cum nu s-ar fi petrecut nimic. Niciunul dintre ceilalţi mecanici nu a amintit de suspendarea care îmi fusese dată. Reprezentantul sindical mi-a spus de altfel că era inutil să vorbesc despre aceasta. Dar în noaptea aceea am căutat pe internet pentru a urmări să găsesc răspunsuri. Nu-mi amintesc cum am ajuns aici, dar am găsit site-ul vostru. Atunci situaţia a devenit din ce în ce mai clară. A doua zi dimineaţă la serviciu, în interiorul dulapului meu, care era încuiat, am găsit o notă tipărită. Ea spunea: «Curiozitatea a ucis pisica. Nu te uita pe site-urile internet care nu te privesc». Mi-am spus: «Ia te uită! EI mă observă.»

Nu ştiu ce produse pulverizează ei prin intermediul acelor sisteme ciudate, dar pot să vă certific că o fac. Îmi imaginez că utilizează camioanele cisternă pentru a încărca acele rezervoare. E vorba de camioanele care golesc deşeurile rezervoarelor de vidanjare a toaletelor. În mod obişnuit, aeroporturile încredinţează unor sub-contractori acest gen de lucru şi nimeni nu se apropie de aceste camioane. Cine ar vrea să urmărească un camion umplut de fecale? Golind rezervoarele fluidelor uzate, aceşti oameni umplu rezervoarele sistemului jicloarelor de vaporizare.

Cunoscând planurile de zbor ale avioanelor, ei programează probabil unitatea de comandă cu scopul ca ea să înceapă să pulverizeze o anumită cantitate din respectivul produs după un anumit timp, îndată ce avionul a atins o anumită altitudine sau atunci când el se găseşte deasupra anumitor zone locuite. Ciocul jicloarelor (elemente ale carburatorului sub forma unor tuburi cu unul sau mai multe orificii prin care se pulverizează în carburator debitul de combustibil necesar) falselor tije electrostatice este atât de mic încât nimeni din avion nu ar putea remarca acest lucru.”

Un fost primar belgian poartă cruciadă împotriva Chemtrails

 „Suntem masiv otrăviţi şi spălaţi pe creier” – Fostul primar Peter Vereecke din Evergem vrea ca departamentul justiţiei şi consiliul local să acţioneze împotriva avioanelor care, potrivit dânsului, „şpreiază” zi şi noapte germeni cauzatori de boli şi chimicale peste tot pământul. „Fiţi siguri că nu sunt nebun” – spune acesta.

Nu confundaţi acestea cu contrails”, a spus Vereecke. „Acelea sunt inofensive, urme de condensare care sunt vizibile doar câteva secunde. Pe de altă parte, chemtrails sunt nori de chimicale şi germeni cauzatori de boli care sunt împrăştiaţi intenţionat peste noi pentru a ne manipula comportamentul.” Consilierii şi femeile au fost şocaţi ascultând fiecare cuvânt al său. În fine, alt subiect decât un vrac de ţigle ori susţinerea unei conducte de canalizare. „Sper că consiliul local va mobiliza toate ministerele guvernamentale pentru a lupta împotriva acestui atac mental şi psihic. Deja am făcut două reclamaţii la poliţia locală, dar ei nu au făcut nimic în schimb”, a spus Vereecke.
Or fi râs bine pe seama lor oare?

Internetul este plin de teorii ale conspiraţiei despre chemtrails: avioanele folosite pentru „şpreiere” sunt utilizate pentru a conduce la o masivă sterilizare în zonele populate, la o largă campanie de vaccinare şi manipulare genetică a oamenilor şi plantelor, pentru împrăştierea epidemiilor, pentru subjugarea populaţiei, pentru manipularea vremii şi combaterea schimbării climatului. Sau o combinaţie a tuturor acestor acţiuni.

Am găsit toate teoriile foarte interesante însă nu ţin în mod deosebit partea niciuneia.” spune Vereecke. „Spun doar că aceste chemtrails au efecte dovedite asupra sănătăţii noastre şi sunt conduse de structuri de putere ascunse sub voalul politicii oficiale din lume. Nu vă faceţi iluzii: ceea ce vedem nu sunt decât păpuşi. Chiar şi Barack Obama este o păpuşă. Puterile reale sunt la adăpost.”

Reporter: Puteţi fi puţin mai specific? Cine sunt oamenii care într-adevăr trag sforile?

Peter Vereecke:Aceia care se autointitulează Illuminati. Sunt membrii ai societăţilor secrete precum Bilderberg, însă sunt deopotrivă activi în lumea afacerilor şi organizaţii globale precum ONU şi NATO. Nu este vorba despre un anume grup ci despre un anumit tip de persoană posedând un anume ADN care este comun la nivelurile înalte ale puterii: indivizi cărora nu le pasă de valoarea vieţii umane şi sunt obsedaţi de putere, bani şi control.”

R: Nume, daţi-ne câteva nume.

P.V.: „Luaţi-l pe Al Gore de exemplu. El este membru al Illuminati. Mesajul lui despre încălzirea globală are doar un singur scop: banii. Deoarece lumea întreagă va avea de plătit pentru măsurile ce se vor implementa. Acestea vor determina mărirea taxelor, a preţurilor la mâncare şi a măsurilor privind protecţia mediului în afaceri. Se va determina o masivă scurgere de capital. Între timp se confirmă că activitatea umană contribuie cu doar 3% la încălzirea globală.”

R: Dar ce are de-a face Al Gore cu chemtrails?

P.V.: „Opinia mea este următoarea: toate procesele globale implică bani, putere şi control. Creierele din spatele chemtrails se află la vârful industriilor farmaceutice şi chimice. Acum 100 de ani, de exemplu, 1% din oameni aveau cancer. Astăzi a ajuns să aibă cancer unul din trei oameni. Acest fapt este foarte convenabil pentru unii. Industria curativă a cancerului este o afacere de miliarde de dolari. La fel ca şi tratamentul atâtor boli «şpreiate din avioane» în ultimii 10-15 ani. Alzheimer, Parkinson, autism, ADHD, astm, diabet, alergii… niciodată nu am fost atât de bolnavi ca şi acum. Psihicul nostru, sănătatea emoţională şi intelectuală sunt sistematic subminate. Cum explicaţi asta?

R: Chemtrails?

P.V.: „Priviti. Cu certitudine ei joacă un rol în asta pentru că avioanele care împrăştie substanţe sunt folosite mult mai intensiv în ultimii câţiva ani. Puteţi observa fenomenul în ţara noastră (Belgia) cel puţin 10 zile pe lună. De ce nu vedeţi aceste Chemtrails deasupra Saharei sau Amazonului? Pulverizarea de chimicale asupra zonelor menţionate ar fi lipsită de sens atâta timp cât acolo nu trăiesc oameni. Întregul nostru mediu este infestat chimic: mâncarea, sistemul de sănătate , totul este bazat pe chimie.”

R:  Nimeni nu face nimic…

P.V.: „Pentru că procesul nostru de gândire este condiţionat. Priviţi ochii oamenilor de pe stradă, sunt sedaţi şi se plimbă ca nişte zombi. Priviri plictisite lipsite de „bucurie de viaţă” şi fără o perspectivă a vieţii. De aici începe cruciada mea: oameni, treziţi-vă, deschideţi-vă ochii, acţionaţi înainte să fie prea târziu…”

Acestea sunt doar câteva dintre informaţiile legate de subiectul Chemtrails (dârele morţii), care pot fi găsite pe internet, dar care, deși extrem de importante pentru toți oamenii, nu își fac loc în mass media oficială. Nu este nevoie să spargeți nu ştiu ce server al nu ştiu cărui guvern şi să intrați în nu ştiu ce documente „top secret”. Tot mai multe site-uri independente furnizează dovezi concludente ale acțiunilor criminale de „șpreiere” a unor substanțe chimice în atmosferă. Totul este să doriți să fiți informați.

SURSE

  1. http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=8693
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extratereștri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro