Beneficiile alimentelor de origine vegetala – asemanarea lor cu organele umane! Demolarea minciunii anti-vegetarianism promovata despre vitamina B12!

by Beneficiile alimentelor de origine vegetala, asemanatoare organelor umane! Go vegan! Vreau sa va prezint cateva legume pe care vi le recomand in alimentatie, sa fie cele principale si o sa vedeti in imaginea aceasta beneficiile lor asupra diverselor organe. O sa vedeti cum insasi forma lor naturala a unor […]
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Beneficiile alimentelor de origine vegetala, asemanatoare organelor umane!
Go vegan!

Vreau sa va prezint cateva legume pe care vi le recomand in alimentatie, sa fie cele principale si o sa vedeti in imaginea aceasta beneficiile lor asupra diverselor organe. O sa vedeti cum insasi forma lor naturala a unor legume este identica cu anumite organe din organismul uman. Sa fie vreo interpretare pareidolitica, exclus.

Vrajeala cu deficitul de B12 spulberat de multi oameni vegetarieni care la varste inaintate inca raman tineri!

Multi oameni sustin ca vitamina B12 se regaseste numai in produsele de origine animala, dar dupa cum o sa vedeti nu e deloc asa. Niciun ingredient natural nu contine, de origine animala ori vegetala nu contine vitamina B12. O sa va intrebati: „pai atunci cum sta treaba?”
Ei bine, vitamina B12, cu care am tot fost manipulati de ferocii mancatori de carne, este de fapt o bacterie produsa de microorganisme asa cum explica si Ligia Pop[1]. Vitamina B12 este singura care contine urme de elemente chimice: cobalt ce da numele chimic, „cobalamina”, care este centrul molecular al structurii sale.

Sinteza vitaminei B12 are loc in intestinul subtire. Din moment ce bacteriile din intestin au cobalt si alti nutrienti, se produce B12. Dupa parerea Dr. Michael Klaper, vitamina B12 este prezenta si in gura si intestine. B12 trebuie sa fie combinata cu o enzima mucoproteina numita Instrict Factor, care este in mod normal prezenta in secretiile gastrice. Daca factorul Instrisect este stricat sau absent, sinteza vitaminei B12 nu va avea loc, indiferent cat de mult am manca carne. Deficienta de B12, se datoreaza nu din cauza vegetarianismului, asa cum mint multi medici, ci din cauza antibioticelor, alcoolului, fumatului si stresului.

Alcoolul distruge ficatul, deci cei care consuma alcool au nevoie de mai mult B12, iar cei care fumeaza ori consuma hrana la gratar au mari deficiente in absortia de B12, chiar daca mananca carne, asta nu conteaza.

Vegetarienii si veganii au acces la vitamina B12

Majoritatea oamenilor hipnotizati de mass-media, medici si alti mincinosi sustin ca „vitamina B12 se obtine numai din carne”, ei bine, ati vazut mai sus ca e fals, dar acum vreau sa expun cateva alimente unde se regaseste B12, spre stupoarea mincinosilor:

1. In paine – cel mai mare fiziolog roman (acad. Baciu de la Cluj) scrie in cartea sa „Fiziologie”, publicata in 1971 si reeditata in 1977, la pagina 255 ca vitamina B12 se regaseste si in paine la un nivel de 1 microgram/ 100 grame de paine, iar necesaru de 2-3 micrograme/ zi se obtin numai din mancarea a 200-300 grame de paine. El mai adauga faptul ca toate vitaminele B, se regasesc numai in alimentatia vegetala, printre care si B12.

2. Spirulina – in cartea „Spirulina”, publicata de Firma Hofigal, se afirma despre spirulina ca recordmenul in vitamina B12, avand o concentratie de 2 ppm (parti per milion), ceea ce inseamna ca la o doza minim de doua grame recomandate/zi am obtinut numai din aceasta sursa 4 micrograme de B12.

3. Algele marine – acestea nu au nivelul pe care il are spirulina, dar au si ele.

4. Polenul – in cartea „Tratamentul bolilor, prin legume, fructe si cereale”, care a ajuns la editia a IX-a, reputatul Dr. francez, Jean Valnet, afirma ca B12 exista in granulele de polen.

Minciuni promovate impotriva veganismului:

1. Apare o anemie cumplita

2. Apar demielinizari ale cailor nervoase cu riscuri majore de paralizii, adesea ireversibile + tulburari de echilibru si de conducere a influxului nervos

3. Risc major de osteoporoza

4. Risc major de boli cardio-vasculare: infarct miocardic, accident vascular cerebral

5. Risc major datorat coagularii sangelui cu posibilitatea de formare a cheagurilor in vasele sangvine

Stocul vitaminei B12 se termina dupa aproximativ trei ani in lipsa aportului. Sustinatorii anti-vegetarianismului sustin ca 90% dintre vegetarieni (cata exagerare) au probleme de sanatate. Ei bine, cei care umplu spitalele si stau la cozi de medicamente sint tot oameni de la tara, care chipurile „traiesc sanatos”.

Faptul ca aceste afirmatii sint false, se demonstreaza prin existenta vegetarienilor batrani, doar la ani, ca la corp arata splendid, care au ajuns la varste de 70-80 de ani si au participat la maraton sau alte activitati prin care se depune efort fizic concurand astfel de tineri. Aceste lucruri spulbera in mod evident toate minciunile promovate de majoritatea oamenilor impotriva veganismului.

Mai multe cititi aici -> http://www.acasatv.ro/emisiuni/la-70-de-ani-arata-mai-bine-ca-o-femeie-de-30-vezi-povestea-incredibila-a-unei-femei-care-a-descoperit.html.

SURSE

1. http://ligiapop.com/2010/07/24/problematica-vitamina-b12-in-dieta-vegana/

Related Posts

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather
Departamentul Zamolxe România (DZR)

Despre Departamentul Zamolxe România (DZR)

Departamentul Zamolxe România (DZR) - Conspirații, Mistere, Paranormal, Extraterestri, Istoria Omenirii, Energie Liberă, Spiritualitate și Știință. Contact: office@dzr.org.ro